Hoi hoi, Vandaag een zwangerschapstest gedaan. Dit omdat ik mij al weken niet goed voel. We zijn druk bezig voor een tweede. De kruidvat 2 voor 5 euro waren uitverkocht, vandaar deze test. Is die nou positief of niet? Ik zie een duidelijke plus, maar het verticale lijntje van de plus is best dun. Mensen hier misschien ook ervaring mee? ik krijg graag jullie reacties! Liefs mama86
Ik vind hem behoorlijk positief! kan je geen andere kruidvat in de buurt zoeken waar ze wel de 2 voor 5 hebben? Heb zelf geen ervaring verder met deze test maar zie duidelijk een kruis.
ik vind hem duidelijk hoor. het is geen twijfel pennestreepje maar een duidelijke brede blauwe kruis. ik zeg zwanger
ik vind hem heel duidelijk hoor. ik twijfel alleen bij een heel dun pennestreepje, maar dat is deze niet! gefeliciteerd!
Bedankt voor de reacties. Vandaag een test van de drogist gedaan. Deze is helaas negatief. Er kwam eerst een heel dun wit streepje te staan, maar deze verdween al snel. Ga vanmiddag toch even de vk bellen voor duidelijkheid.
ow wat raar.... kan zijn dat die van de drogist meer hcg nodig heeft..... ik zou toch nog die van kv 2v5 proberen, want ik vond die eerste test wel goed positief.... ben je al overtijd of nog voor nod?
misschien dat die van de drogist meer hcg nodig heeft, bijv net als de + test van cleurbleu. zou een 2v5 proberen of inderdaad even je urine bij de huisarts laten controleren. die hebben ook gevoelige testen
Ik vind m eigenlijk negatief.. zie alleen een pennestreepje met een hele lichte uitloop .. dat heb ik altijd bij die testen.. (ook bijcb trouwens).. de + testjes doe ik nooit weer. dan ben ik doorlopend zwanger.... Hopelijk ben jij wel zwanger meid.. en heb je snel duidelijkheid...