Ik slik nu gewone foliumzuur, maar heb het idee dat ik sinds ik aan die tabletjes zit ontzettend vaak naar de wc moet, en dan waterdunne ontlasting Is het iets om nu al multivitamine voor zwangere te slikken, of zal dat geen verschil maken? Ik heb zelf zo iets van baat het niet dat schaad het niet. Maar als het geen verschil maakt kan ik net zo goed eerst dat potje foliumzuur maar gewoon op maken. En..... Ik heb zitten kijken naar VSM puur mama, maar er is ook een variant met visolie. En daar waren de meningen bij de drogist ernstig verdeeld over, of dat visolie nou wel of geen toevoegende waarde had. Wat vinden jullie er van?
Of die visolie meer waarde heeft ben ik ook wel heel erg benieuwd naar Ik slik nu puur mama van vsm, bij de apotheek gehaald dus zal wel goed zijn. Hun raden daar aan om foliumzuur in een vitamine tablet te nemen omdat ik voordat wij bezig gingen ook altijd al vitamines slikte, vandaar dat ik voor deze heb gekozen en niet alleen foliumzuur.
Ik gebruik ook Puur mama vitamines, niet de visolie. Ik vind het een fijn idee dat je van alle vitamientjes wat extra binnen krijgt, of het nou is ter voorbereiding of tijdens de zwangerschap! Kan in elk geval geen kwaad!
Ik neem Gravitamon, multivitamines met foliumzuur. Voor tijdens de zwangerschap en tijdens de borstvoeding.
Alleen foliumzuur als je zwanger wil worden , en ben je zwanger dan Alleen multivitamine foliumzuur verder is er geen extra vitamine nodig. Foliumzuur is ter verkoming van kindjes met afwijkingen en open ruggetjes
Ik slik Dagravit Mama & Baby. Dit kun je slikken als je zwanger wilt worden, tijdens de zwangerschap en na de zwangerschap (ivm borstvoeding). Dit is multivitamine met foliumzuur. Ik heb expres voor een multivitamine met foliumzuur gekozen, omdat ik dan naar mijn idee wel de nodige vitamientjes binnenkrijg als ik een dag niet gezond eet bijvoorbeeld. Daarnaast slik ik VSM Puur visoliecapsules. Is onder andere goed voor de ontwikkeling van de hersentjes, zegt men. Ook heb ik onlangs ergens gelezen (volgens mij in de WIJ, jonge ouders) dat visolie mede een vroeggeboorte zou kunnen voorkomen. Aangezien mijn jongste zusje van haar eerste kindje met 28 weken is bevallen, wil ik geen enkel risico lopen. Inderdaad lopen de meningen (ook op internet als je googled) uiteen over het nut van visoliecapsules. Maar zo lopen de meningen ook uiteen over het nut van het nemen van multivitaminen.
Ik heb de vit tabletten van DA eigen merk en ook de visolie tabletten van DA eigen merk Ik zeg maar zo je weet tenminste wel dat jij er alles aan gedaan hebt om je kindje een gezonde start te geven