hallo meiden, zoals jullie misschien weten of hebben gelezen heb ik 21 dec.wat slijm en roze verlies gehad 22dec bloed met stolsels daarna alles over (had de 25ste ongi moeten worden) vertrouwde het niet en had dus test gedaan vaag 2de streepje paar dagen later weer getest en negatief ook cb digi zei niet zwanger dus heb 21dec. als ongie gerekent had altijd netjes cyclus van 28 dagen en dat was nu dan dus 24. als ik daarvan uit ga dan zou ik of 14 jan. kunnen testen maar als ik reken met 28 dagen dan is het 18 jan. maar ben nog steeds ongeloofelijk moe af en toe licht in me hoofd missenlijk maagzuur vage krampjes steekjes onderin me buik en me tepels zijn gevoelig en moet vaak plassen word er zelfs snachts wakker door. snap er dus niks meer van en weet nu dus ook niet waar ik vanuit moet gaan. vorige maand heb ik duidenlijk me ei gevoeld en dit keer niet heb wel al die tijd witte afscheiding en daarstraks weer wat slijm met afvegen. sorry voor mn gezeur maar moet het echt even kwijt. thanks en groetjes
Is geen zeuren meid! Als iemand geen interesse heeft, slaan ze deze topic toch gewoon over! Groetjes en suc6! Marjo
nou ik ben het helemaal met muuske eens! als iemand jou ''gezeur'' niet wil lezen dan lezen ze toch niet met jou mee... zo zmpel is dat toch? maar het is mooi kut als je zo in de afw8 faze zit ik weet er alles van meid. Ook ik moet heeel veel plassen en geen kleine plasjes zoals bij een blaasontsteking nee echt hele grote heb jij dat ook? en je symptomen zijn wel .... hihi ik zeg ff niks! Succes meid met zwanger worden en hopelijk heb jij gauw een +test in je handen! Kus swiggy
hoihoi ja dat is ook wel zo ben wel erg blij dat ik hier me verhaal neer kan zetten. was toevallig vorige week bij me ha en gevraagd of het normaal was eerst slijm en lichtroze en daarna 1dag bloed en stolsels verder geen krampen gehad ofzo en hij zei dat het niet normaal was maar dat ik me ongi nu af moest wachten maar ja hoe het nu zit dat weet ik dus niet vooral omdat ik me nog zo raar voel en meid hoop dat het voor jou dee ronde raak mag zijn ik duim iedergeval voor je. groetjes
@swiggy ja het zijn echt geen kleine beetjes lijkt soms net een hele waterval hahahaha en snachts ook om de 2 uur word ik wel wakker omdat ik moet plassen en als ik dan probeer om het op te houden dan word de drang echt alleen maar heviger en moet ik naar beneden rennen om optijd bij de wc te zijn hihihih hoop dat jij ook snel een mooie posi test in je handen mag hebben groetjes
dank je wel! Het is ook echt heeeel fijn om je verhaal hier neer te kunnen zetten! Lucht soms echt op! Niet dan? Je kan wel met je vriend/man erover praten maar dan nog.. die begrijpen hat tochneit zoals wij dat doen toch? Wij vrouwen onder mekaar... hihi ik ben zo langzamerhand een beetje verslaafd aan de site hier... hihihi geeft niks! Ik moet wel nog even zeggen dat ik die fijne gerustelllende woorden en steun kan waarderen doet je echt doet! En joyce zo je doet zo je ontmoet! dikke kus swiggy
ja het lucht zeker op en idd net wat je zegt kan het er wel met me man over hebben maar die kijkt er heel nuchter tegen aan en die zegt dan ach we zien het wel ja makkelijk praten hij voelt niet wat ik voel hahahaha en ik vind dat een beetje medeleven met andere meiden niet meer dan normaal is. bedoel iedereen hier wil graag zwanger worden een dikke posi test en dan na een maand of 8 een gezonde baby in je armen hebben toch? en als je mekaar dan een beetje kan steunen dan is dat alleen maar fijn (is mijn mening) en dat gedeelte over verslaafd aan de site dat herken ik ook wel hahaha groetjes en knuff
maar wat kan ik nu het beste aanhouden de laatste cyclus van van 24 dagen of de cyclus die ik normaal had van 28 dagen? (althans ga er maar vanuit dat het echte ongie was) groetjes en knuff
@Joyce; ik wil niet doemdenken en je niets slechts aanpraten. Maar zou het niet in een heel vroeg stadium fout zijn gegaan. Omdat je zegt dat je 1-2 dagen later ongie zou moeten worden en je stolsels verloor. Ik weet er eigenlijk vrij weinig van maar dit kwam meteen in me op. Liefs Noa
daar zat ik zelf ook aan te denken maar heb al een keer eerder miskraam gehad en had toen best veel krampen en ook behoorlijk veel bloedverlies geloof iets van 9 dagen toen. maar het zou wel kunnen denk ik al heb ik me ha er niks over horen zeggen dat dat een mogenlijkheid kon zijn alleen dat het niet gewoon was. thanks iedergeval groetjes en knuff
wat ik vergeten was te vermelden is dat ik zo vertrooid ben als maar kan me bui kan ook zo ineens omslaan afwezig en net zetten ik tom en jerry op voor de kids en begon spontaan te huilen toen jerry tom te pakken had genomen pffffff en dat door een stomme tekenfilm hahahaha groetjes