wanneer testen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by yojo66, May 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik twijfel aan wanneer ik moet testen. FF geeft namelijk op mijn tempkaartje zaterdag al aan maar dat is geen 14 dagen na mijn ei.... Mijn banner hieronder klopt niet...
    http://i55.tinypic.com/2150yvr.jpg

Heb al een week last van mijn borsten, opboeren, onderrug, opgeblazen onderbuik, steekjes in mijn onderbuik, misselijk en wil alleen maar slapen....

Wie heeft hier ervaring mee? Voor mij is het alweer zo lang geleden dat ik t allemaal niet meer weet...

2. w0nder

w0nder Niet meer actief

10 DPO zou je een testje kunnen doen van kruidvat 2 voor 5 euro, die hebben weinig HCG nodig ;)
    Succes, ik duim voor je :):)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmz denk dat ik vanavond even snel de stad in duik...moet tot zeven werken....

4. xBlade

xBlade Lid

May 11, 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

wij tempen nu voor de eerste maand, hoe geeft FF een verwachte NOD aan?? of in jouw geval waneer je moet testen??

5. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey!
    Als ff je ei heeft gevonden dan kan je ervan uit gaan dat je dan ongeveer 14 dgn daarna nod hebt. Als je wat langer tempt krijg je daar wat meer zicht op.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey! Zo ik ben thuis dus even een uitgebreider antwoord als via de mobiel...

Als je elke dag je temp invoert bij FF dan geeft die (helaas na je ei) je ei aan. Dan heb je na 14 dagen je NOD. Dat kan ook wisselen. Bij mij is het tussen de 10 en 14 dagen. Als je langer tempt dan zie je al aan je grafiek wanneer ongeveer je ei komt en leer je het te herkennen aan je afscheiding.

Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn!

Ik heb net bij de kruidvat 2 voor 5 gekocht en zag ook dat predictor een nieuwe test heeft. Die heet Predictor vroege zwangerschapstest. Had ik nog nooit gezien. Die is ook gevoeliger als de standaard test.....ben benieuwd....

7. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb gister getest. negatief.....
    Temp vandaag weer omhoog en echt beroerd....

8. w0nder

w0nder Niet meer actief

Een hoge temp is iig een goed teken ;)
    Het kan ook een latere innestelling zijn, vanaf dan begint de HCG-aanmaak ;)

Ik duim, dat je over enkele dagen een positieve test in handen hebt :):)

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die heb je toch niet gekocht hoop ik? Er zijn hier veel negatieve verhalen te vinden over die Predictor Vroege Test.
    Vrouwen die niet zwanger waren, kregen een streepje te zien.
    Vrouwen die wel zwanger waren, daar verscheen geen streepje.
    Er zijn vrouwen met zwanger kraanwater volgens Predictor Vroege Test.
    En ook sommige mannen zijn zwanger met Predictor Vroege Test.
    Beter niet gebruiken dus.

Houd het maar bij Kruidvat 2 voor 5 euro. Is nog goedkoper ook!

Balen dat je negatief getest hebt. Maar het kan nog alle kanten op natuurlijk. Misschien heb je gewoon te vroeg getest? Als ik jou was, zou ik wachten tot zondag en dan nog eens een testje wagen.
    Ik duim voor een mooie positieve test!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

Oct 27, 2007
    8,608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm ja die heb ik wel in huis liggen....
    Heb een paar jaar geleden over Predictor ook wat meer negatieve verhalen gehoord bedenk ik me nu net.... Hmmzzz die ga ik dus pas uitproberen als ik een posi test in handen heb om te kunnen vergelijken...

voel me vandaag zo beroerd.... ik ga idd nog een paar dagen wachten en dan nog een testje doen....
    Toen ik met mijn ex bezig was om zwanger te raken toen was ik na mijn nega test alle kwaaltjes kwijt....maar das nu niet....
    Dus nog even afwachten!

Lief dat jullie zo meeleven!

Share This Page