ik heb geen cyclus dat elke maand percies hetzelfde is. 21-26-32-24 nu weet ik niet wanneer ik moet testen zit vandaag op dag 25. moet ik het gemiddelde nemen van de cyclussen of de langste? groetjes
Ik zou het laten afhangen van hoe je je voelt... Heb je symptomen? Menstruatie-achtige kramp? (Kan nl ook heel goed als je zwanger bent) Blauwe aders op je borsten? Veranderde smaak? Als je dat soort dingen hebt zou ik testen, anders nog even wachten. Die rottesten zijn best duur en bij te vroeg is 'ie toch negatief. Is weer zo teleurstellend... Oh en in de bijsluiter van mijn zwangerschapstest stond over testen als je niet weet hoe lang je cyclus is: wachten tot in elk geval 14 dagen na onbeschermde seks. Maar ja, alsof het nou zo vaak voorkomt dat je dat maar eens per maand doet...
ik zit terug te denken en heb 2 weken geleden op wo en do vruchtbaar slijm gehad dus ik denk dat vandaag mijn nod is? heb woensdagavond krampjes gehad en nu iets heftiger. onder mijn navel. helemaaal onderin. dus ben bang dat het deze keer weer mis gaat, maar geen bloed is goed dus we wachten nog maar even af ....... groetjes