Wanneer komt die cyclus?? help

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by roos23, Jun 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo allemaal,

Onze dochter wordt volgende maand alweer 2 jaar. Jeetje wat zijn die jaren toch snel voorbij gegaan.

Nu willen we heel graag een 2de en ben ik dus gestopt met de pil.
    Helaas heb ik een hele slechte eigenschap en dat is geduld dus tja ook nu heb ik het behoorlijk lastig.

Ik ben ongeveer 3 juni ongi geworden en vanaf vorige week woensdag aan het testen met ovulatie testen. Nu heb ik alleen nog steeds geen eisprong gehad??

Wel had ik afgelopen zaterdag een klein beetje bloed verlies echt een mini beetje maar. Ook heb ik al vanaf die tijd steeds een soort steken in mijn onderbuik...

Met mijn dochter was ik 2 maanden niet ongesteld geworden en toen ineens zwanger maar toen geen ovulatie testen gebruikt...

Wie weet hoe dit ongeveer gaat en wie heeft er ook wel eens zulke klachten?

2. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

Aug 5, 2008
    255
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, maar zou het bloedverlies geen ovulatiebloeding geweest kunnen zijn? Ik zou 2 weken daarna voor de zekerheid even testen.

Succes met zwanger worden in elk geval!

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Je testte al voor je de bloeding kreeg? Dan zou het bijna geen ovulatiebloeding kunnen zijn geweest. Misschien moet je ei gewoon nog komen, het schijnt niet ongewoon te zijn dat je eerste cyclus na de pil veel langer duurt...

Succes in elk geval. ;)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Misschien is het handig om naast het gebruik van ovutesten ook te gaan thempen? Kun je iig wel zien wanneer je ei is geweest. Vindt ik zelf ook een stuk makkelijker..

5. roos23

roos23 Bekend lid

Nov 6, 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Dank jullie!

Had die dag ook getest en had mijn ei dus niet. Dat beetje bloed tja??

Hoe doen jullie dat tempen? Kan dat ook met een oor thermometer?

Share This Page