wordt soms echt gek van mijn lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sterkekinderwen, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Wat kan een lichaam raar in elkaar zitten pfffff :(
    Normaal gesproken begint mijn ongi altijd direct met helderrood bloedverlies, en nu ineens niet. Ik moet eigenlijk vandaag ongi worden, maar heb nu sinds gister al bruin verlies bij het afvegen.
    Dat heb ik nog nooittttttttttttttt gehad in die 17 jaar dat ik al ongesteld wordt :(
    Snap echt niets meer van mijn eigen lijf soms. Zoooooooo frustrerend allemaal. Is het normaal dat je opeens een cyclus er tussen kan hebben dat je bruin verlies hebt, of moet ik me zorgen maken ????

2. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Hoe lang ben je al van de pil af? Je cyclus kan veranderen als je pas gestopt bent met de pil. Maar lijkt me niks om je zorgen over te maken.

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ik had het ook nooit. tot voor 2 maanden terug. Ik had voor het eerst 2 dagen voordat ik ongie werd een beetje licht roze bloedverlies... stelde echt niks voor..
    maar toch niet zwanger hoor..
    Vorige maand precies het zelfde verhaaltje...
    Hoop dat het voor jou anders is hoor!! want het kan natuurlijk ook een teken zijn

4. sterkekinderwen

Heb in oktober 2010 mijn mirena laten verwijderen, dus ben al een paar maanden van de anticonceptie af.
    Ik verlies geen roze maar echt bruin. Ben ook met vlagen misselijk, maar dat zou van mijn pds kunnen komen. :(

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Heb je al wel een zwangerschapstest gedaan?

6. sterkekinderwen

Nee, heb nog geen test gedaan. Wil dat een zaterdag pas gaan doen als het zo blijft zoals nu. Anders wordt het misschien weer een teleurstelling als hij bijvoorbeeld negatief zou zijn. Ben pas 1 dag overtijd, en ik durf niet te testen, bang voor die teleurstelling dus :(
    Verlies nog steeds licht bruin. Geen enkel teken nog van een menstruatie wat door gaat zetten.

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik ken een iemand die ook een week lang bruin verlies had dus dacht dat ze ongi was maar ze was gewoon zwanger bleek later

Deel Deze Pagina