Hoi Meiden, Vraagje ik heb 5 september mijn pregnyl spuit gezet en zondag 11 september 2 verse tp gekregen (4 dagen oud)... ik heb zaterdag 17 september een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief, nu heb ik er weer en gedaan en deze is positief... zou ik nu dan toch zwanger zijn na 4 ivf? owja mag officieel pas zondag testen.. alvast bedankt voor je antwoorden!
Welk merk test heb je gedaan?? Je zit dan nu 8 dagen na tp, dus denk ik wel dat je nu zwanger bent hoor
Ik denk ook dat je zwanger bent. Als de test positief is door de pregnyl dan was de eerste denk ik ook wel positief geweest.
Dank jullie wel voor jullie antwoorden... kan het nog niet echt bevatten.. zie test, wat vinden jullie?
dank jullie wel.. nou heb ik afgelopen nacht veel pijn gehad aan mn maag en speelde mn darmen op en heel af en toe krampjes in mn buik en ook nog eens oud bloed verloren.... heb nog een test gedaan en die is hetzelfde als gisteren. weten jullie waar dat bloed vandaan komt?
Dat kan met de innesteling te maken hebben. Zo lang je geen heftige krampen krijgt en niet veel helder rood bloed verliest moet je je niet teveel zorgen maken.
Zo, je test is echt mooi positief zeg! Gefeliciteerd! Oud bloed is wrs van de innesteling (ik heb met beide zwangerschappen tot 12 weken oud bloed gehad, dus zegt echt niets) en krampjes horen er bij, al is het eng.