Hallo, Ik ben momenteel bezig met de ovu testen van CB digitaal. Nu verwacht ik mijn menstruatie volgende week dinsdag, maar ik heb nog steeds geen smile gehad... Doe ik iets verkeerd? Ik test altijd 's morgens omdat ik in de wijkverpleging zit en het dus best moeilijk is om een toilet op te zoeken... (zie het ook niet zo zitten om een tijdje bij een client op het toilet te zitten ) Iemand hints, tips, suggesties?!
Met de ovutesten van CB heb ik geen ervaring, ik gebruikte sensitest. Wat ik wel weer is dat LH in de morgen aangemaakt wordt, en je daarom beter de 2e urine vd dag kan gebruiken. Ik deed dat dus ook regelmatig op de wc van werk (desnoods hangend boven de pot urine opvangen als je client een niet al te schone toilet heeft?) en heb uiteindelijk ook m'n ei gevonden op werk! Misschien een beetje vreemd, maar zonde om het risico te lopen de verkeerde urine te gebruiken, zeker met die dure testen van CB! Ten tweede: is je cyclus regelmatig? Misschien moet je ei gewoon nog komen? Succes!