haha we zijn er zeker allemaal mooi optijd bij nu nog hope dat het raak is .. ik raak er gewoon niet over uitgepraat , ik weet gewoon niet wat me te wachten staan .. en daar word ik heel moe van:x
ALLES EN IEDEREEN OM ME HEEN als ze geen kinderen hebben lopen ze wel met een dikke buik rond .. het is echt niet normaal ik ben echt de enige die niet zwanger is /geen kind heeft :x
Ja vooral als je zelf graag wilt lijkt het net alsof iedereen zwanger is en kinderen heeft... Maar bij mij in vriendengroep ben ik eigenlijk 1e nouja vooralsnog...
maar het ergste bij mij is ... het lijkt niet het is gewoon echt zo .. iedereen die ik ken / waar ik mee om ga , hebben allemaal al kinderen , en de meide die geen kinderen hebben die zijn zwanger ( 2 vriendinnen ) en dan blijf ik al enige over he
Tja frustrerend als je zelf zoooooo graag wilt he... Begrijp het.. Maar jij zult vast snel 1 van hun zijn daar gaan we gewoon voor!!!
jaa .. maar gelukkig doe ik het niet om er bij te horen .. ik wil het zelf heel graag en ik weet dat het nu de tijd er voor is ik had trouwens vandaag weer last van krampjes .. maar nog steeds niet wat op MS krampen leek .. mijn gevoel is echt 50/50:x
Ja mijn gevoel 80/20 dus meer kans op menstruatie maar waarom duurd het toch zooo lang!!!!! Nu al dag 43
Oh wat vervelend Xuxa! Ik heb geen vriendinnen van mijn leeftijd die al zo ver zijn dus die heb ik het ook niet verteld. Een vriendin van mij die al wat ouder is heeft al wel een dochtertje, maar zij is echt heel negatief. Ze is er wel blij mee, maar heeft het steeds over hoeveel je moet opgeven, hoe zwaar de zwangerschap is enz. Ik snap haar punt wel, maar nou durf ik het niet te vertellen. En een collega wil al lang zwanger worden, maar dat lukt niet door haar overgewicht: wees maar blij dat jij je er nog niet druk om hoeft te maken, voor jou is het nog lang niet zover...
Pff jaa irritant he! Beste vriendin heeft 2 kids.. In de vriendengroep zijn er van de 9 stellen nog maar 3 zonder kids (waaronder wij) 2 stellen met 2 kids.. 2 vriendinnen in verwachting.. Mn jongere zusje heeft een dochter van 4 maanden.. Er staan nu 6 geboortekaartjes op de kast van de afgelopen 4 maanden.. Moet ik nog doorgaan?
ja wel jammer dat je niet echt iemand in je omgeving heb waar je daar echt makkelijk over kan praten .. mijn vriendinnen zeggen juist " je moet opschieten hoor straks ben je bejaard en heb je nog geen kind " heel vervelend .. maar het is wel leuk dat iedereen om me heen er mee bezig is .. dus een babyshower zit er zoiezo in haha.. maarja alles heeft voor en na delen natuurlijk
soo dat is zwaar dat zelfs je zusje eerder een kind heeft .. maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal .. bij ons komt het zeker allemaal goed
Vast wel, zaterdag positief en allemaal ong. gelijk uitgerekend het is inderdaad wel fijn dat iedereen bij jou er zo mee bezig is xuxa, ik mis dat wel soms. Aan de andere kant wordt er bij mij iig niet steeds naar gevraagd.
bij mij valt het ook wel mee hoor , het is meer als ik met de kleine van me zus bezig ben of met het pas geboren baby van me vriendin dat ze dan ff zeggen van hey jij hou zo veel van kinderen waarom begin je er zelf niet aan .. echt van de kleine hints van BEGIN ER AAN.. en daar heb ik geen last van .. natuurlijk denk ik er wel aan hoe het zou zijn , en hoe hij/zij er uit zou komen te zien enzo .. maar dat is natuurlijk ook vrouw eigen om over zulke dingen te denken.. maar ik weet het allemaal nu even niet .. ik heb wel besloten dat als ik 10 dec ( mijn volgende NOD) nog niet ongesteld ben geworden / ongesteld word en nog negatief test dat k dan wel naar de HA ga .. maar tot die tijd afwachten maar en natuurlijk op zaterdag maybe is er dan wel wat uitgekomen maar ik reken er eigelijk niet echt op ( om groote terleurstellingen te voorkomen ) dus nog 25 dagen te gaan tot mijn volgende NOD ik denk dat ik me banner er tog wel gelijk op aan ga passen voor de zekerheid
om verwaring te voorkomen . IK BEN NOG STEEDS OVERTIJD DUS NIET ONGESTELD GEWORDEN ik heb mijn banner aangepast om mijn cyclus tog bij te houden voor het geval dat ik tog een MS over heb geslagen.. dank jullie wel voor jullie begrip haha
Ik zou inderdaad wel naar de ha gaan als ej dan nog niet ongesteld bent. Maar daar gaan we niet vanuit eerst, zaterdag afwachten eerst!
Hallo mensen, Ik lees ook nog steeds mee, toevallig hadden we het er net over. Kan het zijn dat je een periode overslaat en toch gewoon weer een eisprong krijgt zonder dat je eerst ongesteld bent geworden?
ja dat kan , dat gebeurt meestal als je geen eisprong heb gehad .. (dat gebeurd meestal 1 a 2 keer per jaar ) bij de gemiddelde vrouw ..
nee ik ga er ook niet vanuit , maar ik ben bang dat ALS ik zwanger ben dat ik dat 1 van de vrouwen ben die te weinig hcg aan maak voor een zwangerschapstest en/of bloed test ( komt ook voor ) en dat het alleen te zien is met een echo .. en dat hun dat pille gaan voor schrijven om de MS op gang te zetten en dat ik dat het vruchtje verlies ofzo .. maar daar moet ik allemaal niet van uit gaan !! we gaan voor de zaterdag de 19e november 2011 hopen dat dat onze geluks dag is