wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xuxa, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    haha, mijn man zegt ook aldoor. zit er niet zo mee, het komt allemaal vanzelf

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Tja mannen zijn zo nuchter en geduldig maar ja dat houd ons vrouwen wel op de been.

3. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    heey dames ,

ik heb en me vriend hebben er eigelijk geen last van .. hij wil het liefst elke dag ( dat heeft hij altijd al gehad )

maarja natuurlijk door de info doen we het elke 2 a 3 dagen ;) dan heeft hij ook een beetje zn zin ...

en hier over gesproken trouwens .. wij hebben dus gister geklust , maar voor het eerst in heel me leven bloede ik er na , het was echt maar een paar druppels en het is ook gelijk weer weg gegaan ..( adertje geklapt ?)
    maar zou dat mischien iets zeggen ?

ik vond het echt heel raar want heb het echt nog NOOIT gehad en daarna had ik ook even buikpijn ( geen krampen )
    en dat is na een uurtje ook weer weg gegaan..

iemand ervaring hiermee ?

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    ik weet wel dat, als je zwanger bent, je vagina meer doorbloed raakt waardoor dat sneller voor kan komen. Ik zou alleen niet weten of dat ook al in het begin van de zwangerschap kan gebeuren.
    weet je wat gek is xuxa?voor mezelf ben ik niet zenuwachtig voor zaterdag, want ik verwacht niks, maar voor jou wel...

5. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Voor de rest vind ik het ook spannend hoor, duim ook voor jullie natuurlijk, maar xuxa klinkt gewoon zwanger vind ik:S

6. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    haha awg echt lief hoor ...
    ik weet het zelf gewoon niet , maar heb wel raare kenmerken waarvan ik tog ga twijfelen .. net als dat me buik opgezet is .. me daren rommelen super veel soms heb ik in eens buikpijn ( heel lichtjes)
    en als ik buk om iets te pakken krijg ik soms een steek IN de vagina ( ook nog nooit gehad ) en nu dit dan ...

maar het twijfelen komt gewoon door de negatieve testen natuurlijk..

maar dames ZATERDAG komt er aan :D
    morgen is het al weer donderdag ,het gaat best snel hoor ...

ik duim voor ons allen want ik vind dat ieder van ons het stuk voor stuk verdient om een wondertje op de wereld te zetten

7. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens, iedereen verdient het even veel! Ik moet zeggen dat het wachten mij ook meevalt. Komt ook doordat we met z'n allen gaan testen. Ik wil wel eerder testen, maar dat kan ik niet maken tegenover jullie:D

Over symptomen: mijn borsten doen al sinds vrijdag of zo echt zeer...en ik dacht eerst dat het aankomende ongie zou zijn, of liever gezegd dat hoopte ik, maar het duurt wel lang dus zal wel weer ontpillen zijn:S
    Ben niet meer misselijk in ieder geval:D
    Verder heb ik nergens last van, dus wat dat betreft valt het ontpillen mee...maar duurt wel lang:)

8. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Mee eens ladies we verdienen het allemaal!!
    Ik heb dat eigenlijk bij jullie allebij wel hoor met de symptomen dat ik denk jullie klinken zwanger.. En ik daarin tegen heb echt bijna nergens last van dat ik denk voelde ik maar wat...

Voor mij maakt het ook wel makkelijker om zaterdag te testen omdat we het samen doen als ik er helemaal alleen voor stond had ik die grens allang verlegd..

9. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Nou dames ik lees vol spanning mee on dit topic! Xuxa oh watspannend! Voorons ook eerste kindje en vaaf 1-1 1e ronde. Linkt me zo lastig, wanneer voel je je zwanger en wann zijn het alleen ontpillingsverschijnselen.... Pff!

Succes iedereen!

10. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    ja dat heb ik ook hoor miekiej: dan had ik maandag al wel getest haha.
    En ik heb ook niet veel last hoor. Allemaal van die kleine dingetjes waarvan je niet goed weet of het echt is.
    Behalve mijn borsten: AUW! maar dat kan net zo goed ontpillen zijn;)
    Zul je zien zaterdag..wij hebben overal last van: niet zwanger. Jij hebt nergens last van en bent hartstikke zwanger

11. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    ja dat hebben we allemaal hoor sweatheart: is het nou een zwangerschapskwaaltje, aankomende ongie, ontpillen of gewoon verbeelding(A)
    Wanneer ga jij testen? Duurt nog even denk ik?

12. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ja je hoort ook allerlei verhalen dus het kan ook alle kanten op met ons.. Vind het echt leuk en spannend dat we zaterdag samen testen.. Ben ook zo benieuwd voor jullie...

13. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    ja, het scheelt wel hoor, dat we tegelijk gaan. Want als die van mij negatief is ben ik echt teleurgesteld, maar als die van 1 van jullie dan positief is ben ik toch weer blij:D

14. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *duimt nog steeds voor jullie :)*

15. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Miste je al Lizzy, fijn dat je nog niet weg bent:D

16. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee nee ben veel te nieuwsgierig hoor ;)

17. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    mijn man zei net kun je niet eerder testen (hij is ook erg benieuwd)
    Ik zei nee we wachten tot zaterdag dat hebben we op het forum afgesproken! hahah

18. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Ik heb vanacht echt wakker gelegen van de menstruatiekrampen, alleen nog steeds geen bloed. Hebben jullie dat ook zoveel krampen?

19. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Wel vervelend lijkt me die krampen, vooral als er helemaal niets komt he.
    Nee, ik heb dat niet anoniemmeisje, maar wel af en toe wat gek gerommel onderin mijn buik. Of lichte steekjes, links en recht en gister zelfs in het midden.
    Maar dat is allemaal erg klein en ook niet heel vervelend, alleen gek...

20. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Nou ik was er vanacht echt van overtuigd dat het ging beginnen, best vervelend die krampen. Maar goed tot nu toe nog niet.

Deel Deze Pagina