jaaa soms denk je te veel en krijg je vanzelff die symptomen, had ik ook sinds dag 1 na seks....ik praatte het mij zelf echt aan, wat ik ook las, gebeurde met mij opeens huh... ik maakte mij zelf gek!!!!!!!!!! maar ik voel mij nu wat beter, na de negatieve testjes, HUHHH maar maandag toch die 2v5 halen, voor de zekerheid als ik niet ongi word
hahaha op een of andere manier ik heb ik wel het gevoel , maar ook weer niet , net als wat ik vorrige keer zij gevoel is 50/50 haha maar volgens mij vind mijn onderbewust zijn tog echt dat ik zwanger ben , want dat was echt onbewust
ja dat snap ik hoor xuxa, maar het las wel grappig Ik ga zaterdagochtend gelijk kijken hoe het met jullie allemaal ervoor staat met de testen
maar iemand nog een idee waar die duizeligheid vandaan zou kunnen komen , ik voel hm nu gewoon nog lichtjes zitten en het was echt al 15 minuutjes geleden en ik heb heel de dag door gewoon gedronken ( veel water ) dus daar zou het niet van kunnen , het voelde echt het zelfde als dat je te lang onderste boven hang , maar dat gevoel dan gewoon in 1 keer uit het niets .. leek net alsof me hersenen iets te weinig bloed kreeg ik zag ook gelijk dubbel op dat moment , moest echt even 3 keer knipperen met me ogen voor dat ik weer een beetje normaal kon zien
haha nu achteraf vond ik het ook wel grappig hoor.. ik ga morgen express pas eind van de middag die test halen ... zodat ik zeker weet dat hij tot zaterdag ochtend er ligt
als je te veel denkt, word je ook dus duizelig, je meot gewoon rustig blijven ik kreeg dat ook, omdat ik echt veel ging denken!
maar het is ook een zwangerschapskwaaltje..maar dat is bijna alles wel als je goed zoekt..nog 2 nachtjes xuxa!
oh probeer je zwanger te worden xuxa??? ja het is vast wel een zwangerschapskwaaltje, maar ja soms komt het ook door te veel denken (bijvoorbeeld bij mij)
ik denk er helemaal niet veel over , ik heb daar een te druk leven voor nu op dit moment om er veel aan te denken , alleen op de momentjes dat ik hier op het forum zit denk ik er even aan maar daar zou die duizeligheid niet vandaan komen
hey, dat duizelig zijn komt mij wel bekend voor, ik heb dat al 2 weken af en toe. Soms denk ik dat het komt van te weinig eten maar ik had hier nooit last van. mijn ongie gevoel is nu gelukkig even weer weg. ook ik haal de test expres pas morgenmiddag op anders maak ik het mezelf te moeilijk haha.
haha...je bent de enige hier die niet zwanger wil worden hoor azs..voor zover ik weet, maar daarom ben je wel welkom natuurlijk
ow okee , naja die had ik er zelf niet tussen zien staan... maar we zien het wel ... JAA NOG 2 NACHTJES... dan zal je zien is die test alnog negatief hahah
haha ja maar ik zal duimen voor jullie en duim oook voor mij dat ik ongesteldword, na die negatieve testjes huh
azs2010, dit is een zwangerschapspagina, ik denk dat 99,9 % hier zwanger wil worden.. Ik snap niet helemaal dat als je niet zwanger wilt worden waarom je schrijft.. waarom ben je niet gewoon aan de pil? of vrij je niet beschermd? dan hoef je ook niet bang te zijn.. of wil je stiekem toch wel zwanger zijn? Sorry maar snap het echt niet..
oke , ja ik heb niet echt het idee dat ik te weinig eet , ik eet normaal 3 x perdag en 2 tussedoortjes wat gewoon een stukje fruit is dus denk ook niet dat het daar aan lig .. maar voor mij is het ook echt de 1e keer dat ik zoiets heb haha jaa daar dacht ik ook aan dat ik het anders me zelf wel heel moeilijk zou gaan maken met die test
tuurlijk duimen wij ook voor jou , maar als jij pas 1 dag overtijd ben hoef jij je nog geen zorgen te maken hoor
Xuxa heb je misschien een wat lagere bloeddruk momenteel? Als je dan lang hebt gezeten of gelegen, dan kan het zijn dat je hersenen iets te weinig bloed krijgen als je ineens gaat staan.. ? dan daalt je bloeddruk en kunnen je vaten het niet aan.. Misschien wel een zwangerschapskwaal?
en ze is pas 1 dag overtijd ... zat ik ook al een beetje aan te denken ... maa het maak verder niks uit WANT IEDEREEN IS WELKOM HIER hoe meer zielen hoe meer vreugde
ja dacht ik eerst ook aan maar dat is het niet , want ik zat net 5 minuutjes toen het opeens kwam , en ik ben niet opgestaan ik zat echt gewoon .. en ik ben daarvoor me honden nog gaan uitlaten , dus had ook frisse lucht gehad