ehh..xuxa..dan zul je zaterdag wel even moeten wachten op een reactie, das me echt te vroeg op zaterdag!
Dames, ik ga ook slapen... Wel leuk om eens wat meer van jullie te horen word ook nieuwsgierig zo onderhand.. Werkse morgen en dan kletsen we gauw weer verder.. Ik heb laate dienst dus mag wat langer blijven liggen maar daardoor morgen waarschijnlijk ook niet actief spiek alleen af en toe met mij mobiel maar berichten gaat dan lastig...
haha jaa voor mij word het ook tijd .. dames we spreken elkaar snel weer, iedereen welteruste ... en haha nelle leuke reactie , vind het alleen moeilijk om me zelf te gaan beoordelen... en we lezen het zaterdag allemaal wel \ groetjes !!
Hey, ja anoniem klinkt wel anoniem he. ik weet alleen dat je op het internet iedereen kan volgen, helaas heb ik in mijn prive mensen die me misschien zouden kunnen volgen waardoor ik niet mijn naam hier neer wil zetten. Ik ben in ieder geval 23 jaar en ben al 7,5 jaar samen met mijn vriend. 3 jaar geleden zijn we getrouwd en nu helemaal klaar voor kinderen!
` geweldig dat je al getrouwd ben .. wij zijn ook een soort van een planning aan het maken ...( beetje stiekum) maar ik wacht zelf nog steeds op me ring maar die komt wel verder vandaag nog steeds geen nieuws gewoon nog steeds zelfde kwaaltjes en geen duiveltjes te bekennen , mn darmen hebben volgens mij vandaag een feestje in me buik want die rommelen wel heel erg nu hahah en bij jou ? ook nog steeds geen stap verder?
Goede morgen, Begrijp je anoniemmeisje ik blijf nu ik nog niet zwanger ben ook liever anoniem... Je weet maar nooit wie het leest.. Ik ben ook getrouwd nog niet zolang geleden (september) dat was echt geweldig dus een aanrader xuxa... En heb al erg lang relatie met mijn man ik was 14 en hij 16 dus nu al bijna 9,5jr samen.. Vrdr bij mij niks te merken hoopte stiekem wel wakker te worden met symptomen haha maar niks nergens last van..
Hey meiden! Hou jullie nog steeds in de gaten Jullie maken het wel spannend hoor! Ben erg benieuwd morgen.. Weet niet hoe vroeg ik er ben want heb een nieuw bed wat ingeslapen moet worden Maar kan ook op mn foon spieken dus dan doe ik dat Hier alles rustig.. 1x rood bloed, verder nog heel weinig.. Snap er niks van Vorige menstruatie was zo heftig.. Als het volgende maand weer zo is ga ik toch maar ff naar de dokter.. Ben toch bang dat de curretage misschien iets beschadigd heeft... Ik weet het doemdenken maar toch Fijne dag!!
Hier ook alles rustig, wel de hele tijd het gevoel dat het gaat beginnen. Ik ben net naar de kruidvat geweest en ja hoor alles uitverkocht. Ik heb nu de 2 voor 9,95 meegenomen. Hoe zijn deze testen?
Ik heb het ook al dagen warm, normaal ben ik echt een kou klein maar nu zit ik gewoon in tshirt. griepje? of kan dat er bij horen?
als die ook gewoon van kruidvat zijn , zijn die volgens mij ook gewoon te doen , maar het kan wel zijn dat je hcg iets hoger moet zijn dan die bij 2v5 , maar dat kan je als goed is even googlen
ik heb het juist andersom .. normaal heb ik het niet zo snel koud maar de laatste tijd wel hoor.. heb net ook weer de verwarming wat hoger gezet ... maar als je het warm heb is tog je lichaams tempratuur wat lager dan normaal en alsje het snel koud heb is je tempratuur tog wat hoger? iig dat lijkt mij een normale logica
leuk hoor nieuw bed , als hij maar lekker slaap ... maar ik snap het wel hoor lizzy , want ik heb dat ook , normaal ben ik best lang en heel erg ongii ( meestal tog wel rond de 9 dagen lang) en dan echt echt bloeden ( dus gewoon het zelfde als dat je je zelf heb gesneden ) zo rood dus .. en deze maan had ik alleen 2 dagen heeel lichtjes zonder propjes enzo het was gewoon zo weinig dat het roze was.. ik denk zelf niet dat de curretage iets heeft beschadigd hoor meid , lijkt me sterk , maar natuurlijk je weet het nooit
Ik was tijdens gebruik pil heel minimaal ongesteld meer slijm/proppen als helder bloed. Nu 1x ongesteld geworden en was stuk meer als tijdens pilgebruik.. Lizzy slaap maar lkkr uit op je bed.. Ik wil ook eerst uitslapen maar denk dat ik wel vroeg wakker ben want had ik vorige week ook kwam door de zenuwen. zal vanacht wel weer erg onrustig slapen mijn kenende.. En xuxa het is inderdaad als je het koud krijgt/hebt stijgt je lichaamstemp en als je het warm krijgt/hebt daalt het. Ik ga denk ik als ik na het weekend niet meer zekerheid heb beginnen met temperaturen.
Het is ook mijn bedoeling eerst uit te slapen, al ben ik ook bang dat ik door de zenuwen wel vroeg wakker ben.
ja daar zat ik eerst ook aan te denken maar volgens mij heeft dat nut om pas te beginnen na dat je ongi ben geweest tog ? want volgens mij als we dat nu gaan doen worden we er niet veel weizer van .. want ik weet me temp natuurlijk niet voor me ei en daarna ook niet ... tis een beetje moeilijk allemaal .. maar ik heb besloten als ik ongi word dat ik dan vanaf dat moment begin met tempraturen .. maar ik denk dat ik vanavond ook niet echt ga slapen hoor .. de zenuwen beginnen nu al ... ik heb het me zelf wel makkelijk gemaakt want ik heb me vriend naar de winkel gestuurd om die testen te gaan halen , maar gelukkig is hij vanavond pas weer thuis dus dat scheeld weer maar ik zit morgen dus op dag 42 volgens mij dus ik heb zo besloten als het morgen negatief is , ga ik weer volgende week zaterdag testen ( als de duivels nog niet door zijn ) en als die dan nog negatief is ga ik de maandag er op de HA bellen voor een bloed test .. dus ik heb al een hele planning liggen hoor meiden
Ohhh nou jouw planning lijkt verdomd veel om de mijne xuxa haha ik zit nu op dag 46. Wilde ook dan de huisarts bellen maar zat wat te twijfelen of ik niet eerder zou doen.. Alleen denk dat ik toch weer naar huis gestuurd word omdat ik recent ben gestopt met pil. In jouw geval is anders denk ik omdat je er al langer van de pil af bent. Wat temperaturen betreft heb je gelijk kan beter beginnen als je ongesteld bent geworden. Alleen omdat het zolang opzich laat wachten dacht ik dan begin ik alvast en kan ik dr alvast aan wennen.. En wie weet als ik er later op terug kijk wat ontdekken..
Ik moet zo werken.. Tot 22.00 dus kan niet berichten op dit forum maar volg jullie soms stiekem met mijn mobiel.. Fijne avond iedereen!!
haha toevallig he , maar ik had ook als ik nu naar de HA ga word ik tog naar huisgestuurd dus zonde van mn tijd maar als je minimaal op dag 50 van cyclus zit sturen ze je niet zo snel naar huis .. maja eerst morgen afwachten he meiden .. ik hoop zo erg dat er minimaal 1 is met een positieve test ook al is het een tuur streep het maak me niet uit het moet er zijn
Ik ben er ook best zenuwachtig voor. Ik heb vorige week donderdag voor het laatst getest. Aangezien het mijn eerste ronde is kan het ook van de pil komen. Ik blijf mezelf maar wijs maken dat het waarschijnlijk negatief is zaterdag maar goed ik hoop natuurlijk dat er wel een duidelijke + verschijnt. En ik hoop ook inderdaad dat er in iedergeval iemand positief test.