haha jaa het is moeilijk he het kan alle kanten opgaan !! jaa de dokter geeft meestal 3 maanden om te ontpillen .. dus het zou best kunnen ... bij mij weet ik het iig zeker omdat ik 1,5 jaar niks meer gebruik dus bij mij ligt het daar niet aan.. maar er zijn veel mensen die door de pil heen zwanger raken dus het zou goed kunnen dat je gewoon zwanger ben meid ... ik ben heel erg hard aan het duimen voor ons allemaal ... en trouwens vanavond vanaf 8 uur ga ik niks meer drinken want dan weet ik zeker dat me urine geconsentreerd genoeg is
pff ik kon weleens ziek worden. Voel me echt slecht vandaag. Kan je periode daar ook door weg blijven een griepje ofzo?
Jeetje wat gaan de berichten weer hard. Houd het niet eens bij! maar weet niet precies wie het vroeg maar wij gaan dus per 1-1 starten en dan zie ik het wel probeer er niet teveel mee bezig te zijn! maar die kwaaltjes zijn echt lastig. heb ook van allerlei soorten kwalen sinds dat ik gestopt ben met de pil. zware hoofdpijn, af en toe misselijk dan weer weg. last van mn darmen en onderrug. had dat echt niet gedacht van te voren, wil hierna ook geen pil meer nemen. ga wel op zoek naar een andere vorm van anticonceptie tzt!! good luck iedereen nogmaals hopelijk snel positieve berichten
niet dat ik weet ? ik ben namelijk niet zo vaak ziek dus ik heb daar niet echt een zicht op ... maar ik heb het net ff gegoogled en het blijkt dat het wel kan .. maar dan zou het gelijk moeten doorbreken wanneer je weer beter ben... ik heb iig me testen binnen hoor heb deze keer van trekpleister .. nu begind de testdrang wel heel hoog te worden hoor
van een andere vorm van anticonseptie krijg je er ook last van !! ik zelf heb bijna alles al geprobeert.. de pil ( 6 verschillende) inplanon spiraaltje en prik pil en met alles heb ik problemen gehad tijdens gebruik en ook na gebruik dus ik ben er helemaal mee gestopt .. ik zelf zie het niet er niet zo veel meer in door zoveel problemen die ik er allemaal mee heb gehad
Ik heb net wat gegeten en dit bleek weer het probleem te zijn. Mijn lichaam reageert de laatste tijd enorm op het niet op tijd eten blijkbaar.
Hoi allemaal, even gauw een berichtje van mij tussendoor. Ik ben echt hevig ongesteld. Dat met de pil was echt niks hiermee vergeleken. En ik wordt er ook weer hard aan herinnerd waarom ik in eerste instantie met de pil ben begonnen. Jemig wat doet mijn rug pijn! ehh..lizzy, dat valt vast mee hoor! Dat kan haast niets beschadigen toch? Slaap lekker vannacht Voor de rest van de meiden ook alvast welterusten en tot morgen!
jaa je kan je aardig ziek voelen hoor als je niet genoeg eet .. en als je dan opeens ga eten kan je er nog slechter door voelen.. gewoon wat vaker eten ( kleine beetjes ) daar bedoel ik mee 7 a 8 keer per dag .. dat kan enorm helpen als je dat een tijdje doe !!
nou dames , ik heb dus vanaf 7 uur niks meer gedroken dus morgen ochtend is me urine geconsentreeder dan ooit hahahahha... ik ga nu lekker naar bed.. en ik hoop dat ik morgen goed nieuws krijg van 1 van jullie slaap lekker tot morgen !!
Hey girls.. Helaas kun je verklevingen krijgen door curretage waardoor je moeilijk zwanger kan raken.. maar zal allemaal wel loslopen.. Ongi zet niet door.. Testje gedaan en zowaar een 2e streepje.. Wel heel licht dus het zal wel niks zijn.. Wel heel apart Nu lekker in mn nieuwe bedje springen!
Lizzy...een streepje is een streepje he! Maar iedereen test morgenochtend. foei..kon je niet wachten? Morgenochtend weer testen met de rest? Spannend! Denk dat we dan in ieder geval van jou goed nieuws krijgen
Jaaaaaa bedacht ik me ook te laat.. foei foei foei maar testte vorige keer ook s avonds beter dan s ochtends.. nu geen testen meer Ff paar dagen w88, durf niet eens te hopen...
huh krijg wat menstruatiepijn, maar ben niet ongesteld nog steeds, ik hoop dat ik tot morgen word!!!!!! voel wat echt helemaal onder mijn buik, tussen vagina en buik dus....
Succes met wachten dan Lizzy, het klinkt zeker positief azs: Ik weet natuurlijk niet hoe je jouw ongie voelt aankomen, maar bij mij was er een enorme druk bovenin mijn buik, direct onder mijn borsten, heel gekke plek dus:S Ik hoop voor je dat het zo is! Maar ga niet stressen en teveel hopen, dan komt het juist niet he
hahaha ja dat wel, ben constant bezig met iets om mij af te leiden!! als ik rustig zit, denk ik aan mijn ongesteldheid maar ik ben rustiggg, wacht het gewoon af dit keer duurt het gewoon een beetje lang, mijn fitness trainer zei dat het misschien door het weer komt en het kan ook zijn dat het door seks komt (want ik had echt na 1 jaar en 5 maanden weer seks gehad), wie weet is het daardoor zo
Dat klinkt iig logischer dan dat je zwanger bent hoor. Ik kan me dat ECHT niet voorstellen en dat zeg ik niet om je gerust te stellen. Je KAN gewoon haast niet zwanger zijn
ja dat is het, ik voel mij eigenlijk ook niet zwanger meer, wat ik in het begin voelde, was mijn illusie gewoon maar ja nu gewoon wachten op mijn menstruatie als ik tot maandag niet word, haal ik voor de zekerheid weer een test en als dat negatief zal zijn, ga ik dan langs de dokter, om te vrgaen waarom mijn menstruatie niet doorkomt! dan kan hij mij gerust stellen
en trouwens ik heb alleen maar witte afscheiding of vochtige afscheiding, daarom denk ik steeds dat het raak is, maar zodra ik naar de wc ga, is het maar wit of vochtig haha
Ik had afgelopen week ook veel witte afscheiding hoor, maar vlak voor mijn ongie werd het doorzichtig slijm. Diezelfde middag kwam er langzaam bloed doorheen en eind v.d. middag was ik helemaal ongesteld