Negatief had niet anders verwacht maar ergens ver weg ook wel hoop en stelde het me toch ook telleur. Waarom word ik nou toch niet gewoon ongesteld? Pf zo vermoeid. Hopelijk van jullie kant beter nieuws.
Miekiej...wat vervelend! Ik had het echt voor je gehoopt. Hoe lang wacht je nu al precies? Had je het al eens aan de dokter gevraagd?
Zit nu op dag 47 denk dat ik maandag ha ga bellen al zal die vast niks doen. Maar ja nu wachten op de andere dames ben erg benieuwd
hey dames sorry ik was na me test gelijk weer in slaap gevallen door fustraties.. nee test net zo negatief als de vorrige keer
ik weet het ook niet meer .. ik zit nu op dag 43 .. ik zou eigelijk wel eerst willen kijken of ik geen ms heb overgeslagen voor dat ik naar de ha ga .. mn volgende NOD is 10 december ( duurt nog zoo lang :x) precies over 3 weken dus ik denk dat ik over 10 dagen weer ga testen dat is dinsdag de 29e .. ( me laatste thuistest) en als ik dan 10 dec niet ongi ben ( dat is op een zaterdag ) dat ga ik 12 dec de ha bellen zit niks anders op
het ergste vind ik nog ik ben zelfs over de 43 dagen van me cyclus want ik ben voor 8 okt ongi geworden maar ik had naar boven afgerond voor de zekerheid
oh meiden, wat jammer! Ik had zo gehoopt op een positieve test. Had het ook wel een beetje verwacht moet ik zeggen. Nou ja, 1 positief ding? We zijn allemaal nog over, dus we kunnen samen verder wachten:S Ik weet niet of het echt helpt..maar toch... Ik moet gewoon een traantje weg pinken voor jullie, dat heb ik nooit:S Ik had er gewoon op gerekend ook:S
ik weet wel dat lizzy een streepje heeft tog lizzy ... maar buiten dat ja , het word wel steeds zwaarder dat wachten .. ik word gek , ik kan er niet tegen om zo lang te wachten ik heb echt nu op dit moment 0,000 geduld meer helemaal niks
Ja dat duurt nog erg lang ja als je zoo graag wilt :s ohh echt zo frustrerend is dit zeg!! Ik ga gewoon aankomende week ha bellen en verwacht er verder niks van maar misschien steld het me wat gerust weet ik veel..
Nelle je bent een schat!! Lief dat je zo met ons meeleefd... We kunnen nu inderdaad wel weer samen wachten.. Als je alleen achter blijft is ook zo wat he
Hey meiden! Wat balen! I know wachten is vreselijk Hier nog erg nuchter, hij was wel erg licht en verlies wel wat, wel weinig mar toch.. *knuffel*
Ja dacht ik ook aan maar denk dat ze dat niet zo snel doen maar wie weet. Zou jij ook niet eerder gaan aangezien je ook wel wat klachten hebt en al lang van de pil af bent