*breekt f in* Meiden als ik zo brutaal mag zijn en jullie een tip mag geven! Ik heb zelf vsm sepia geslikt omdat ik ook de moed had opgegeven omdat het niet snel lukte na mijn zin! Ik heb in dec een miskraam gehad en vnaf die tijd was ik er teveel mee bezig geweest om weer zwanger te worden! Nu had ik via een viendin gehoor dat vsm sepia goede homopatische pilletjes zijn om je innerlijke gestel rustig te krijgen! Ook omdat je als vrouw zijnde er onbewust er toch teveel mee bezig bent! het zijn geen schadelijke pilletjes en je moet er 2 van innemen op een dag! bij mij hielp het en was binnen 2 maanden zwnger en heb meerdere vriendinnen dit aangeraden en daarbij is het dus ook gelukt! Ik wil niet zeggen dat het bij iedereen lukt, maar baad het niet dan schaad het niet! succes en ik neem een abbo op dit forum en hou jullie in de gaten veel liefs liekje
Ga morgen weer testen.. Durf er niet teveel op te hopen.. En ik weet het niet van die middeltjes.. Er niet teveel mee bezig zijn kan niet als je iets graag wil. Zeker niet als je weet hoe het voelt... En daarbij is het niet bewezen dat het ermee te maken heeft, dat je minder snel zwanger wordt als je er teveel mee bezig bent.. Maar snap wel dat mensen alles gaan proberen, als het helpt ist mooi meegenomen.. Dokter bellen kan altijd dames.. Zou het gewoon proberen.. Pff frustrerend allemaal he!
Ik weet het ook niet hoor Lizzy, die middeltjes, misschien dat het werkt, maar voor mij is het daar echt nog te vroeg voor. Ik wacht liever nog wat langer af. Laat jij het weten van je test morgen? Voor de rest: het kan nooit kwaad om de dokter te bellen
Hey girls! Ga maandag pas testen, alsie dan donkerder wordt dan moet hij maandag al echt een stukkie donkerder zijn.. Spannend allemaal..
Ja dat lijkt me ook hoor Lizzy, als het positief is moet hij dan een stuk duidelijker zijn. Ik ben benieuwd!
Hallo ladies, Hoe is het?? Het is weer even rustig hier op het forum. Hopelijk heb jullie nog een goed weekend gehad na alle negatieve testen hier.. Bij mij geen nieuws. Maar ondanks dat nog wel leuk weekend gehad..
ik vermoed dat ik misschien geen eisprong heb gehad, huh als dat zo is? wanneer word ik weer vruchtbaar? ik bedoel, word ik wel weer ongesteld? dit is de 1e keer dat mijn ongi wegblijft ( meer dan 5dagen al, nu 6 dagen)
azs ik zou als ik jou was kruidvat 2voor5 halen.. Over predictor hoor ik niet zulke goede verhalen.. spannend! Hier heel veel bloedverlies.. Echt balen Naja op naar de volgende ronde, hopelijk met kerst goed nieuws Heb nu de ovutesten van clear blue.. Superduur maar wel duidelijk.. Kon met de andere ovutesten nooit geen donkere lijn krijgen.. Dus ben benieuwd... Hoeist met de rest??
hey, hier nog geen veranderingen, ook geen krampen meer. best raar hoor. vorige keer toen ik stopte met de pil begon het gewoon na 5 weken en nu blijft het uit.
Ja het hele vrouwgebeuren blijft raar haha.. Die hormonen ook van ons pfff.. Ik heb ook nog geen nieuws. Helaas.. Alleen dat mijn afscheiding erg slijmerig/draderig is (sorry voor details) en ik voelde wat raare steekjes rechts buik wat ik niet echt ken.. was heel kort. Misschien eisprong??
heey , ik ben ook ff weg geweest namelijk verhuist dit weekend maar hier ook nog steeds geen veranderingen ( ong.. het zelfde als bij jou miekiej... we blijven helaas nog steeds afwachten
vandaag de kruidvat testjes gehaald, ik zag geen 2 voor 5 testjes, maar wel 2 voor 10 + ook een clearblue test gehaald maar alle 3 testen waren negatief, dus ik denk dat ik inderdaad niet zwanger ben!!!! want ik had vorige vrijdag ook getest phewww gellukiig, maar waardoor blijft mijn menstruatie uit
Fijn meis dat is weer een gerustelling voor jou kon ook haast niet anders.. Vreemd dat je menstruatie uitblijft misschien komt het omdat je er zo veel mee bezig bent?? Of je slaat een menstruatie over, kan ook.
ja zou wel kunnen, ik denk dat ik langs de huisarts ga, is beter toch?? of zou ik dit gewoon beschouwen als een overgeslagen menstruatie? ik had wel 2 weken terug menstruatiepijn gevoeld, maar niet ongi geworden, wie weet was dat misschien mijn eisprong??? en hopelijk word ik dan 1 van deze dagen
Ja met jou verhaal geloof ik gewoon niet dat je zwanger bent. Maar als het jou gerust steld kan je altijd even langs de huisarts gaan. Soms is het fijn om toch een bevestiging te hebben van een arts.