wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xuxa, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht

het ging super ,
    we hebben alles op ons gemakje kunnen doen , dat is wel fijner dan al dat gestres ..
    :D

en ik heb natuurlijk even afleiding gehad , ik had weer het gevoel ongi te worden , maar weer niks:x....

gelukkig heb ik nog genoeg te doen hier in huis ..
    daardoor zal ik werscheinlijk ook wat minder reageren dan voor heen meiden , maar ik blijf zoiezo bij !!!

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Fijn dat de verhuizing zo lekker ging..
    Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt meis!
    *knuffel*

3. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ja sinds zaterdag is het rustig hier. Ik ga morgen de huisarts bellen hopelijk doet ze er wat mee maar ben bang van niet. We zullen zien. Wat ga jij doen xuxa deze week of volgende week bellen??

En hoe is het met Nelle??

4. azs0201

azs0201 Actief lid

17 nov 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh ben nog steeds niet ongi, kga wel langs mijn huisarts

5. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Asz201 ik denk dat je niet ongi wordt omdat je zoveel stresst terwijl dat niet nodig is.

6. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hallo mensen,

Ik lees nog steeds mee hoor. Hier weinig veranderingen. Bij het hoesten en niezen wel kramp in mijn buik en ik slaap veel.
    Mijn vriend hoopt nog steeds dat het wel raak was maar ik geloof er niet meer in aan aangezien de testen negatief waren. Voorlopig test ik dus ook niet meer. Als het na oud en nieuw nog niet begonnen is bel ik ook de huisarts. Ik heb goed contact met hem dus ik verwacht eigenlijk wel dat hij me helpt en niet langer laat afwachten.

Groeten,

7. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Vind de onzekerheid nog steeds het lastigste. Ik heb de komende week nogal wat etentjes staan. Ik neem ALTIJD rood vlees. Nu twijfel ik wat ik moet doen. Je leest overal dat dit schadelijk kan zijn in een zwangerschap. De testen waren negatief maar het is nog niet begonnen. Zouden jullie dan gewoon bestellen wat je wilt of toch rekening houden met? ik denk dat het namelijk ook erg opvalt bij de mensen waarmee we eten aangezien ik echt altijd roodvlees bestel en de mensen weten dat ik daar gek op ben. Twijfel!

8. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik denk dat ik over 2 weken pas ga aankijken hoe en wat ...
    want dan is me volgende NOD ( 10 dec)en als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik naar de ha
    ik ben wel heel snel moe en heel erg moe , maar kan ook goed door de verhuizing komen maar heb het nooit zo erg gehad ... maja

we kijken het aan:D

9. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend allemaal, laat ons even weten hoe en wat

10. azs0201

azs0201 Actief lid

17 nov 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wet dat het dor stress kan komen, maar ik wil zekerheid waarom het zo is

11. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hee dames,
    Niemand is zo actief meer hier...
    Bij mij helaas nog steeds geen nieuws volgende week donderdag heb ik afspraak bij de huisarts..

Azs ik begrijp je onzekerheid we kennen het allemaal. Het is toch afwachten.

Xuxa wanneer ga jij weer testen? Ik denk dat ik dindagochtend weer ga testen.

12. Stes29

Stes29 Lid

18 aug 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik heb al jullie berichten (nouja,bijna allemaal;))terug gelezen en zou graag mee willen kletsen aangezien ik ook in zelfde spannende schuitje zit!!

Ben 4 nov gestopt met de pil, 8 nov ongi en afgelopen week van alles voelen gebeuren in lijf; steken in linkerzij, koppijn en hele pijnlijke tepels...
    Nu weet ik nog niet wanneer mijn NOD is want het is pas de eerste maand, weet iemand wanneer ik het beste kan testen?Kan dat nu al of is dat nog niet betrouwbaar?

Ik realiseer me overigens heel hoed dat dit waarschijnlijk ontpilverschijnselen zijn maar wil het wel een uitsluiten natuurlijk!

Jullie nog nieuws?!

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Welkom Stes,
    Klets maar lkkr met ons mee.. Ik heb helaas nog geen nieuws en ik vermoed de anderen ook niet aangezien ze niet veel laten horen..

Nu al testen lijkt me veelste vroeg in jou geval. als je op 8nov ongi werd zit je nu pas op 17 dagen. Ik zou nog minstens 2 weken wachten en dan nog ben je aan de vroege kant. De klachten lijken inderdaad op ontpillingsverschijnselen dat had ik ook de eerste maand nadat ik stopte met de pil.
    De kans dat je cyclus gelijk netjes 28dgn en/of je zwanger raakt is zeer klein.

Ik ben eind augustus gestopt met de pil en mijn 1e cyclus was 35 dagen en zit nu al op 53 dgn :$ Zeer frustrerend...... Laatste keer heb ik zaterdag 19nov test gedaan was negatief nu mag ik pas dinsdag weer testen van mezelf en donderdag heb ik afspraak bij huisarts..

14. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hey,

Ik heb vanmorgen getest, mijn vriend blijft maar zeggen dat hij voelt dat ik wel zwanger ben. Terwijl hij normaal juis altijd met beide benen op de grond staat. Hij weet het gewoon zeker. We hebben hier dus gisteren al woorden omgehad omdat hij me in de war maakt.
    Zolang de testen negatief zijn ga ik ervanuit dat het ontpillen is.

De test van vanmorgen was dus ook weer negatief.

Groetjes.

15. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    hey dames ,
    helaas hier ook geen nieuws
    ik heb alleen blaasonsteking sinds vandaag :x
    helaas is me huisarts nu niet aan het werk dus ik kan maandag pas terecht ..
    dus ik ga gelijk kijken of ik een bloedtest kan regelen dus ik ga maandag ochtend weer een testje er tegen aan gooien voor de zekerheid ...

groetjes

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Vervelend blaasontsteking...
    Vooral nu voor het weekend dan kan je er niet veel mee.. Als het goed is kan je wel bij andere huisarts en of post antibiotica krijgen ook het weekend..
    Dat je een bloedtest gaat proberen te regelen lijkt me goed plan!
    Hopelijk komt daar wat uit want ik blijft het vreemd vinden in jouw geval. Heb je verder nog klachten/symptomen???
    Hoe gaat het verdr in huis???

17. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    mijn blaasonsteking is ook echt uit het niets opgedoken vandaag en het doet meer pijn dan normaal ...( kan ook aan mij liggen want het was voor mij echt al een jaartje of 2 geleden dat ik blaasonsteking had )
    ik ga het vandaag nog even aan kijken en anders ga ik naar de huisartsen post als ik het weekend niet door kan ...

ik heb wel al en paardagen last van me borsten ( heb ik zelfs tijdens me pubertijd niet gehad)
    maar ik probeer het een beetje te verzachten met warme douches nemen enzo ...

en verder is nog steeds alles zoals het was , afentoe kleine steekjes ..

wat ik wel heb gemerkt is dat me baarmoedermond wel laag zit ..
    tijdens het klussen voel ik hm steeds ( niet leuk:x) , want soms doet het pijn als hij iets te diep ga ...

en in het nieuwe huis gaat het super ...
    hebben nu heerlijk de ruimte , me pup vind het ook helemaal geweldig nu kan ze lekker dor het huis heen rennen ...:D

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Oh dat is naar dat je er zoveel last van hebt als het aan blijft houden zal ik wel naar huisartsenpost gaan als ik jou was want zo doorlopen is ook niet goed he. Tja dat met pijn als hij iets te diep gaat ken ik wel.

En kleine steekjes heb ik nu ook zo'n 2 dgn niet pijnlijk maar gewoon af en toe voel ik iets rechtsonderin me buik. Maar ja wat het is?? Misschien beginnende ongi. We zullen zien..

Probeer vrdr maar van je huisje te genieten je en je pup wat leuk wat voor een is het??

19. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ja ga ik zeker doen , als het niet te houden is , ik ga natuurlijk liever gewoon naar me eigen HA , ik zie het morgen wel ...

en ja die steekjes heb ik al een tijdje .. en nog steeds niet ongi dus we zullen het zien

me pup haha jaa het is een schatje
    het is een amerikaanse stafford ze is nu 13 weekjes .. ze heet sinsi :D

20. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    hey dames , ik ben net naar de huisartsen post geweest voor mn blaas onsteking ( ik begon zelfs te bloeden zo erg is het !)
    heb nu me medicijnen ...
    morgen ochtend een zwangerschaps testje doen en als die negatief is ga ik maandag naar de huisarts !!

Deel Deze Pagina