wanneer testen??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xuxa, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Spannend hoor allemaal! Ben erg benieuwd. Het klinkt bij beiden wel positief.
    @xuxa: als die afscheiding van de innesteling was kan het zijn dat de innesteling laat heeft plaatsgevonden en pas vanaf dan wordt HCG aangemaakt door je lichaam. Houdt er dus rekening mee dan je dan misschien ook later positief test he!

2. ayanna

ayanna Actief lid

Jul 16, 2011
    301
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik dacht dat je al hcg aanmaakt van bij de bevruchting?? niet? Ik kan ook mis zijn hoor!! ;)

3. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    en en en en en???
    Nou nou nou nou?

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    volgens mij(maar ik kan het ook mis hebben) is het zo dat je lichaam vanaf de innesteling hcg aanmaakt, maar het zou ook kunnen dat het vanaf de bevruchting wordt aangemaakt, maar vanaf de innesteling in je bloed en urine terecht komt?
    maar volgens mij vanaf de innesteling...(zo staat het ook op mens-en-gezondheid.nu

5. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    xuxa: niet uitslapen vandaag, je moet testen!

6. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    hallo dames ...
    ik heb getest ...
    maar HELAAAS de test is ECHT negatief ..:(
    maar ik heb geen afscheiding meer .. en nog steeds nergens last van ..

dus de hoop blijft er in zitten :D
    ik heb met me zelf afgesproken dat ik zondag weer ga testen ( als ik dan nog niet ongi ben ..) zondag ben ik dan 8 dagen over tijd .. hopen dat het dan wel lukt ..

7. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    en uhm littledreamer ???
    hoe is jou test gegaan ???

8. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik heb de test trouwens wel bewaard met de datum er op voor de zekerheid .. dan kan ik hm zondag wel verkelijken :)

9. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    ja, zou mooi zijn als je zondag alsnog positief test. wel jammer van vandaag, had het echt gehoopt. maar, geen bloed geeft moed!

10. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    jaa , ik had alleen gister even dat oud bloed maar na dat het gister weg is gegaan is het ook niet meer terug gekomen ..
    en als ik ongi zou worden had het gelijk door gezet ..( want dat doet het normaal wel altijd dan zet het gelijk de volgende dag helemaal door in echt rood bloed ..)

ik ben net voor de zekerheid weer even naar de wc geweest ..
    en nee hoor helemaal niks te zien ..
    en ik voel me ook totaal anders dan dat ik ongi moet worden

dus ik blijf hopen tot dat de rode duiveltjes tog te voorschijn komen of een positieve test :D

11. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik heb trouwens ook net gelezen ( gewoon via google opgezocht )
    dat het hormoon HCG pas aangemaakt word waneer het vruchtje zich heeft ingenesteld ... ( en hopelijk was dat wat ik gister had nestelings bloed ) dus dan is het niet zo raar dat ik vandaag negatief heb getest ?????

12. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    ik kan je niet helpen hier ook negatief!

13. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik zie dat jij ook 4 dagen over tijd ben wel toevallig :p
    waneer ben jij weer vanplan om te testen als je ongi niet door komt ??

14. littledreamer

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    zondag! en jij?

15. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

Mar 5, 2009
    122
    0
    16
    Ik ben nu 3 dagen overtijd en ook vandaag negatief getest. Dit is mijn eerste ronde dus het zou goed met de pil te maken kunnen hebben. Ik ga ook pas in het weekend weer testen als het niet begonnen is.

Kan het echt nog zijn dat een test dan wel positief is?

16. littledreamer

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    ik weet het niet.. ik zelf denk het niet. maar sommige vrouwen maken traag hcg aan. maar ik weet t niet zeker!

17. nelle1989

nelle1989 Actief lid

Oct 12, 2011
    262
    0
    0
    Ja, dat zeg ik...dat vond ik zelf wel logisch bedacht:) dus dan zou je nog even af moeten wachten wie weet wordt het nog positief;)

18. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    litlledreamer :
    ik ga ook zondag ochtend testen :p

anoniemmeisje:
    het kan wel.. maar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is ..
    ieder mens is anders ieder lichaam ook dus ben het met littledreamer eens :p

nelle1989:
    haha jaa daar kwam ik later pas achter .. heel slim ( niet dus )
    jaa we wachten af . .. het is alleen zo moeilijk .. en het lijkt gelijk of de tijd veel langzamer gaat als je ergens op wacht ..heel jammer!!!

19. xuxa

xuxa Actief lid

Nov 7, 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik heb vandaag ( vanaf de middag ) al een zwaar gevoel in me onderbuik.. maar alleen aan de linker kant en ook heb ik in vragen steekjes aan de linker kant ??
    heel de dag al hoofd pijn ( maar ook echt als of me hoofd op ontploffen staat )
    en heb vandaag ( eind van de middag ) echt een heel klein beetje heel licht roze bloeding gehad ( zo licht dat het gewoon bijna niet te zien was ) wat na 2 uurtjes ook gelijk weer weg was ...

denken jullie dat dit iets te betekenen heeft ??:(
    want heb dit nog nooit gehad .. dus ik denk niet dat dit met me ongi te maken heeft ..

20. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

Sep 1, 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    @xuxa: vorige maand had ik exact hetzelfde als jou!! Ik bleef tobben en.testen en zag kleuren en figuren die er niet waren! Uiteindelijk dacht ik dat mn ongie wegbleef omdat ik.me er teveel mee bezighield. Ik heb me er toen bij.neergelegd met de hoop ongie te worden om.zsm weer te kunnen klussen. De ochtend erop werd ik.ongie, en.zwaaaarr!! Ik wil.je alles behalve ontmoedigen, maar dat kan.dus ook!
    Ik hoop in ieder geval voor jullie dat t raak is! Ik ben erg nieuwsgierig :p ik kan.mij niet voorstellen dat jij kan.w88 tot.zondag hahah ik had al moeite met 2 dagen!! Ik blijf hier lezen!!!! ;)

Share This Page