MHMA: volgens mij zien de meeste hier kwaaltjes niet als zwangerschapskwaaltjes hoor, het kunnen net zo goed ontpillingsverschijnselen zijn en dat beseffen we best. Maar het is wel verwarrend. Als ik morgen ongesteld wordt ben ik ook dolgelukkig
ja..bij jou is het zelfs nog vager xuxa...bij mij gewoon geen druppel bloed te zien..stel dat het bij jou erdoor komt, dan kun je wel weer verder..maar voorlopig vind ik het wel leuk om samen te wachten
jaa vind ik ook hoor ... maar helaas is het bij mij ook niet door gebroken hoor het is weer gestopt .. dus ik zit weer op niks .. dus gezellig samen afwachten .. en naja zoals ik al zij als het niet door breek doe ik zondag voor de zekerheid gewoon nog een testje ( heb hm tog nog liggen )... pff ik word er moe van hoor .. morge alweer 6 dagen overtijd ( BIJNA EEN WEEK ) echt nog nooit mee gemaakt .. het is wel grappig want me vriend die wou me vandaag al bijna mama gaan noemen ik heb tegen hem gezegd dat hij dat maar even moet bewaren voor waneer ik zeker weet dat ik zwanger ben .. ( werscheinlijk volgende ronde !!) maar ik wil VOOR 2012 een positieve test HOPEN dat het lukt
Nou dames ik leef met jullie mee.. Zit in het zelfde schuitje.. Vanochtend nog getest maar was overduidelijk negatief... Het is pas mijn 2e ronde.. 1e was 35 dgn en zit nu op 38 dgn.. Het frustreerd me dat ik niet goed weet waar ik aan toe ben.. Wil ook graag zekerheid.. Maar ja we wachten rustig af..
heey miekiej88, gezellig dat je mee leest .. wanneer ben jij weer vanplan om te gaan testen ? ( als de dijken dan natuurlijk nog niet doorgebroken zijn)
Van mezelf mag ik pas weer maandagochtend testen maar of ik het volhoud is het 2e... En jij?? Word moe van mezelf vanacht in me dromen wel 10 testen gedaan haha.. Ga nu ff sporten om afleiding te zoeken.. En ik begin pas net..
haha oke , het is voor mij de 1e ronde , voor het 1e kindje ik ga zondag ochtend weer testen .. mijn laatste test was dinsdag ochtend ( helaas negatief )
Hallo, Ik wacht ook nog steeds met jullie. Vandaag ongeveer 4 dagen overtijd, ook eerste ronde. Dinsdag getest en negatief. Ik probeer tot het weekend te wachten als het niet doorbreekt. Hier geen druppel bloed, wel de bijhorende buikpijn.
Nog steeds vol spanning afwachten dus hier!!! Ik kan in ieder geval één ding zeker zeggen, witverlies kan echt een teken van zwangerschap zijn!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het nu ook héél veel!! En normaal voor ik ongi word is het daar eerder "droog", het is trouwens niet alleen bij mij zo, heb het al meermaals gehoord/gelezen!! Wil jullie geen valse hoop geven maar ik hoop echt dat het goed nieuws wordt voor jullie! xxx
ayanna , ja klopt heb ik ook wel eens gelezen .. maar zoals je al zeg .. die valsehoop kan er snel in zitten , en zeker op z'n moment , dus ik heb me voorgenomen wel of geen witte vloed , ik geloof pas dat ik zwanger ben waneer ik een positieve test in me handen heb .. en tot die tijd hoop ik gewoon ongesteld te worden , iniedergeval zosnel mogelijk als er niks in zit .. nog 4 nachtjes en dan kan ik gaan testen ... want ik heb niet echt het idee dat ik ongi ga worden deze week .. maar ik heb er helaas niks over te zeggen maar de spanning bouwt zich hier wel op hoor !!
ik ook niet ik vind het motto leuk bedacht anoniemmeisje, maar ben bang dat ik me er niet goed aan houd
Ik vind het ook moeilijk hoor, ik weet voor 90 % zeker dat het ontpillen is bij mij anders had een test toch alwel iets moeten aangeven. Toch hou je hoop omdat het nog steeds niet begonnen is. Ik probeer tot zondag te wachten voordat ik weer test.
Tja rustig afwachten had ik me ook voorgenomen.. Mocht eigenlijk pas weer maandag testen maar heb al weer bijgesteld naar zaterdag.. Ohh echt erg ben ik haha..
weer getest negatief assistente van de dokter gesproken .. moet wachten tot de volgende maand. dan weer een test doen. mag ook eerder .. dus ik weet niks maar wacht gewoon verder af!
littledreamer balen dat je test negatief is. Heb je dan mogelijk een keer overgeslagen?? Wat ga je nu doen weer zoeken naar de eisprong??
nee ik zoek niet wij vrijen wanneer we zin hebben en niet omdat het moet want je bent vruchtbaar Zo is ons zoontje ook gekomen!