wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xuxa, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Oh spannend alle drie testen! Slaap lekker en zal voor jullie duimen

2. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ik lees nog steeds mee dames!!! En spannend morgen!! Ik kom zeker spieken!! xxx

3. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Oeh spannend allemaal, ik lees ook even mee, want ik ga morgenochtend ookt esten als mijn temp nog hoog is :)

4. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, zo te zien ben ik de eerste. Ik heb, zoals verwacht, negatief getest. Ik hoop dat de rest met beter nieuws komt.
    Zelf ben ik niet eens echt teleurgesteld, omdat ik er niet op rekende.
    Wel ben ik vanochtend erg misselijk wakker geworden en dat mag wel weer weg gaan van mij, aangezien ik toch niet zwanger ben:D

5. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Jammer Nellie op naar de volgende ronde

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ook voor mij helaas negatief.. Maar had ook niet anders verwacht..
    Nu kunnen wel de zenuwen weer zakken..

Wacht nog in spanning af voor de anderen...
    xuxa en SuzieQ laat maar snel weten.. Hopelijk heeft sinterklaas voor jullie wel wat meegenomen naar nederland ;)

7. SuzieQ

SuzieQ Actief lid

28 jan 2011
    395
    0
    0
    Helaas ook hier negatief, maar maandag is pas mijn NOD.
    Alleen de vorige keer toen ik wel zwanger was wat uiteindelijk uitlliep op een VMK, testte ik al 2 dagen voor NOD, dus vandaag positief.

8. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    hallo,
    sorry ik had me verslapen:)

maar nee bij mij is hij ook negatief

hij is gewoon precies het zelfde als die van dinsdag helaas ...

en ook nog geen tekenen van de ongesteldheid ...:(

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Jammer... Nou na je NOD nog maar eens proberen...
    Ik hoop zo dat ik snel duidelijkheid heb.. Wil niet van die lange cyclussen.. Zit nu al op dag 40 :(

10. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Balen xuxa nou dan kunnen we met ze allen hier nog even blijven zitten en klagen..

11. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    naja we hebben elkaar nog .. haha

zit nu al op dag 36 ik word er ook een beetje moe van , het is echt niet normaal ..

naja ik denk dat ik aankomende week laat voor wat het is en pas volgendeweek zaterdag( 19e ) weer ga testen...

als die duivels niet doorgebroken zijn

12. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ja volgende week zaterdag weer testen was ik ook van plan maar hoop dat ik dat kan volhouden. Ene kant maakt het mij ook wel weer iets rustiger testen nou ja voor even dan :p
    Denk dat ik die etos pillen zwanger worden ga kopen vanmiddag..

13. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    haha jaa daar zit ik ook mee hoor ,
    maar het moet maar ...

ik gebruik sinds dat wij de keuze hebben gemaakt voor het 1e kindje al foliumzuur ..
    dus ik hou het daar bij,

ik heb trouwens 1,5 jaar geleden een inwendig onderzoek gehad , omdat ik een impanon had en die niet goed werkte ,
    ik heb net dat briefje terug gevonden , hahah er stond dus in dat mijn baarmoeder echt de perfecte groote heeft en me eierstokken er supper uit zien ,

dus daar ligt het in iedergeval niet aan !!:D

14. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik denk toch echt dat je bloedverlies je ongesteldheid is geweest ook al is het minimaal en anders dan anders. Misschien wel wat van slag door je gestrest? Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.

Wie weet heb je komende week wel weer je eisprong ;)

15. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    me bloeding was heel minimaal , het leek niet eens op me mestruatie ,
    ik bloed normaal als een rund met propjes enzo en echt rood is het bloed dan ,

deze keer had ik niet eens een inlegruisje nodig omdat het er niet uitliep het was alleen tijdens het afvegen heeel licht roze zonder propjes en dingetjes ,...

en naja stres heb ik eigelijk deze periode niet echt gehad , en ik heb ook nog nooit gehad dat me mestruatie uitbleef door stres of iets ...

het is altijd waneer ik me gewonelijke krampen krijg ben ik de ochtend daar na zwaar ongii , en eze keer was de kramp er wel op me NOD maar het bloed was er niet ,na 2 dagen was het gevoel ook weer weg , wat normaal een week aanhoud net als de bloeding

dus heel raar allemaal

16. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Nog steeds denk ik dat het nog steeds best mogelijk toch je menstruatie is geweest. Misschien niet zoals normaal maar je hebt bloedverlies gehad ook al is het minimaal en anders dan anders en wie weet heb je komende week wel weer je eisprong. Je hoofd is toch bezig met zwanger worden en dit kan best wel wat invloed hebben op je hormonen. En misschien was het ook niet een goede eisprong en ben je daarom anders ongesteld geweest? Probeer ook toch af te wachten wat er gebeurd en leef ondertussen gewoon door zonder al die zorgen over wel/niet zou ik denken. Snap dat je graag wilt (wilde ik ook na jaren niet kunnen) maar toch help je jezelf er niet mee door jezelf zo gek te maken. Want zo zie ik het toch een beetje als ik dit zo lees (als ik eerlijk mag zijn). Lekker genieten van de seks en komt het dan komt het.

17. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht

haha jaa soms wel , zeker in het weekend ...
    gelukkig heb ik doordrweeks er niet zoveel tijd om er over na te denken dus dat scheeld weer :D

ik ben nog jong dus ik heb alletijd , het hoeft van mij ook niet meteen 1e ronde raak ,dus dat is het ook niet ;)

en genieten van de seks gebeurd zeker hier haha ...

toch bedankt voor het advies:)

18. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    dit is trouwens een foto van de testen..
    de boventste is van dinsdag en die er onder van vandaag...
    volgens mij is die tog goed negatief Bekijk bijlage 198318

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @xuxa: ik twijvel over de onderste.......kan zijn dat ik er een streepje voor je op wens hoor maar het lijkt erop dat ik daar wat op zie. Maar goed je kan er pas echt wat van zeggen als je er niet over hoeft te twijvelen.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt hoor! Ik ben wel eens 14dgn overtijd geweest en net op de dag dat ik wilde gaan testen werd ik ongi......

20. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Xuxa: ik zie er niks op, ze zijn net als die van mij helaas...
    Ik had echt gehoopt dat 1 van jullie beter nieuws zou hebben dan ik. Nou ja, nog even langer afwachten dus:)

enne..ik vond, en vind nog steeds, het niet als je menstruatie klinken

Deel Deze Pagina