ik kan er niet meer tegen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door assiahannouf, 6 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    ik heb in sept 2005 een miskraam gehad en tot nu toe nog steeds niet zwanger.
    elke keer die teleurstelling als ik weer ongi wordt.het is niet leuk meer.
    ik wil zo graag zwanger worden maar probeer er steeds niet aan te denken.probeer me bezig te houden met andere dingen maar zodra ik een baby zie of een zwangere vrouw dan ga ik eraan denken en dan krijg ik weer een huilbui.
    het doet dan zoveel pijn en niet dat ik het die andere vrouwen niet gun maar dan wordt ik zo jaloers van waarom hun wel en ik niet.

    een verdrietige dame
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jou tijd die komt echt wel meid! Je heb gezien dat je zwanger kunt worden! Kop op ! Het is nu even moeilijk. maar ik zie dat je wel 7 dagen overtijd bent ?
     
  3. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je verdrietig bent! Goed van je dat je toch probeert afleiding te zoeken en er niet te veel aan te denken. Misschien kun je een dagje of weekendje weg ofzo? En schrijf het van je af, daar is dit forum tenslotte voor bedoeld. Sterkte!

    liefs, Panda
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Voelt idd verschrikkelijk. Ik had vorige maand ook even zo'n dipje. Moet zeggen dat ik er wel weer overheen ben. Heb me er een beetje bij neergelegd. En zitten mokken en treuren helpt ook niet. Ik hoop dat je snel ook weer wat positiever kunt denken. Jou tijd komt ook wel! En wat bij jou positief is, is dat je in ieder geval weet dat je zwanger kunt worden.
    Na hoeveel rondes was je toen zwanger?
    Heel veel sterkte en suc6 meis!
     
  5. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    IK kan me ook goed voorstellen dat je je verdrietig voelt, maar idd je weet dat je zwanger kan worden dat is iets positiefs ;)

    ( bij mij heeft het ook 7 jaar geduurt en 1 miskraam en 2 endo operatie's waar 1 eileider is verwijdert, en nu ben ik 15 wkn zwanger dus er is altijd hoop )

    ik hoop dat dat bij jou ook snel gebeurt.
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik ken die gevoelens helemaal .
    Heb 2 jaar moeten wachten voor ik zwanger was van onze oudste .
    Maar inmiddels ben ik moeder van 2 prachtige meiden .
    Jouw tijd komt echt wel , zeker nu je weet dat je wel zwanger kunt worden .
    Ik wens je in elk geval heel veel succes en sterkte toe .

    Groetjes Joyce
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Het is makkelijk om te zeggen van: Probeer er relaxt mee om te gaan, maar dat is makkelijker om te zeggen dan om te doen.
    Kan me best in jou situatie verplaatsen, elke keer als ik weer ongi was, zat ik te janken op de wc.

    Maar in de maand dat ik zwanger raakte waren mijn man en ik er helemaal niet mee bezig, we hebben in de maand tijdens de vruchtbare dagen maar 1 keer geklust (we hadden wat ruzie in die periode :) :) )
    En zie daar..

    Ik wens je heel veel succes, en jou zwangerschap komt wel, alleen je moet er gewoon even op wachten.
    Niet iedereen is even snel zwanger, alles moet precies zo zijn, anders komt het niet.

    Ik hou je berichtjes in de gaten, en ga heeeeeeel hard voor je duimen.

    Groetjes Kalush
     
  8. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Zo zie je maar,er zijn hier genoeg meiden die enorm met je meeleven dus als je eens je gal wil spugen doe je dat lekker hier dat lucht altijd een beetje op!!
    Kop op meid,het gaat vast helemaal goedkomen! :)

    Groetjes Palmie
     
  9. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    bedankt voor al die steunende reacties
    ik was in april gestopt met de pil en juli ben ik zwanger geworden.
    hoe weet ik wanneer ik het beste kan klussen.
    ik weet niet hoe ik het moet uitrekenen.
    ik ben daar zo slecht in en vooral omdat mijn menstruatie zo onregelmatig is weet ik het niet uit te rekenen.
    kan iemand mij goed uitleggen hoe het moet?
    graag een pmtj sturen als het kan
     
  10. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als je niet weet wanneer je eisprong is (door de onregelmatige cyclus) kan je het beste om de dag klussen, dan zit je nooit fout.
    Succes!
     
  11. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    IK heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
    En die gaven duidelijk aan wanneer m'n eisprong was.
    Dus misschien heb jij er ook iets aan.

    Het is ook elke keer weer zo moeilijk wanneer de :evil: komen; dan zit ik ook weer even in een dip.
    Gelukkig zet ik me er vrij snel weer overheen en hoop dat de volgende ronde wel raak is.
    Maar ik heb al een kindje dus dat is denk ik dan toch anders.

    Kop op meid.

    Silly
     

Deel Deze Pagina