Ik heb nou al een dikke week last van jeukende pijnlijke borsten, veel plassen, steken in mijn buik. Mijn cyclus schommelt tussen de 28 en 31 dagen. Als ik uit ga van 29 dagen zou mijn NOD morgen zijn. Wanneer zouden jullie testen? Gelijk morgen of toch afwachten tot maandag?
Ik zou gewoon morgen testen. Als die negatief is en je bent maandag nog niet ongi. Dan maandag nog eens testen.
ik zou gelijk testen! met de kruidvat2v5 kun je al 4 dgn voor nod positief mee testen... natuurlijk is het beter om even te wachten tot je nod, maar ik ben daar altijd veel te ongeduldig voor. succes!
Ik zou ook lekker meteen testen. Mijn NOD is pas 12 januari en kan nu al haast niet wachten, ben dan ook erg ongeduldig van aard
hihi hier nog een die heeeeel ongeduldig is. Mijn cyclus schommelt ook heel erg. Zit nu op dag 25. En nog niets te bekennen...kben benieuwd wat deze maand gaat brengen
Ik heb het er met mijn vriend over gehad en hij zegt dat ik pas maandag moet testen. De afgelopen maanden heb ik wel elke keer gelijk getest en toen werd ik een paar uur erna ongi. Ik hoop dat ik het zo lang uit kan houden. Wachten duurt zo lang...Ik word er gek van... Ik hoop dat we dit jaar veel positieve testen gaan krijgen.
Ik begrijp je vriend, maar jou nog beter Ik zeg steeds: ach, die dingen kosten maar 2,50 haha! Maar áls je zwanger zou zijn, kun je dat vandaag gewoon zien, punt. Het feit dat je dat weet, maakt het wachten bijna ondraaglijk, die testen branden dan gewoon door de kast en schreeuwen het hele huis door - teeeest meeeee, tessssst meeeee.... Soms denk ik wel eens dat 3 dagen wachten voor een vrouw die graag zwanger wil worden wel 30 dagen lijken - een man begrijpt zoiets gewoon niet. Heel veel succes met wachten tot maandag!
Het lijkt inderdaad veel langer. Maar ik heb ook nog geen test thuis. Ik wou die vandaag kopen, maar dan wordt het wachten nog moeilijker..
Gewoon testen! Mannen zijn heel realistisch, maar die kunnen jouw voorgevoel ook niet begrijpen. Ik heb ook het vermoeden dat het raak is, maar mijn man zegt 'ach je bent nog niets eens over tijd'. Pffff!!
Zelf heb ik wel gewacht tot een paar dagen na vermoedelijke NOD. Als je zwanger bent ben je toch wel zwanger, test of geen test. En ik dacht; dan vallen hele vroege miskramen me tenminste niet op als dusdanig, maar lijkt het een late menstruatie. Toen ik op dag 30 of 31 ofzo nog geen menstruatie had (vorige cyclus was 26 dg) getest en die was positief. Voordeel van niet te vroeg testen is ook dat je geen twijfelstreepje krijgt maar gewoon een duidelijke 2e lijn!
De eerste keer heb ik ook braaf gewacht. Althans, ik was er totaal niet mee bezig (nog amper serieus begonnen) en het kwartje viel pas na een week! Maar nu ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn en een curretage achter de rug heb, is afwachten ineens niet te doen. Zwanger zijn was zo super! En juist omdat het mis ging zou ik het nu ook willen weten als het een VMK wordt.