Ben al een paar dagen aan het testen en gisteravond werd de test donkerder, niet knal maar je kon zien dat er verandering in kwam. Gisteravond laat lekker spontaan aan de klus. Nu vanmorgen om 11:30 opnieuw getest en nu heb ik dus een knal test. Ik twijfel een beetje of we nu vanavond weer aan de klus moeten of dat we beter kunnen wachten tot morgen (avond), ivm kwaliteit van het zaad. We hebben namelijk, vrijdag, zondag en gisterenavond al geklust.... Ja, wat is nu wijsheid.....ben benieuwd wat jullie zouden doen??
Wat bij de 1 werkt werkt niet bij de ander... Doe waar je zin in hebt, garanties kun je helaas niet krijgen
Garantie heb je nooit...dat weet ik! Ben gewoon benieuwd wat jullie in mijn situatie zouden doen. Morgenvroeg is niet echt een optie, manlief begint om 6:00 uur . Op zijn vroegst s'middags maar dan moet de kleine nog wel een extra lang slaapje doen, want anders kunnen papa en mama niet samen spelen, hahaha! We zullen zien...
Als je gisteravond nog hebt geklust, is dat voldoende. Zou vanavond niet klussen, tenzij het is omdat jullie echt zin hebben. Liever morgenochtend. Maar jullie hebben al goed geklust vind ik.
Nou zo dacht ik er ook over en manlief trouwens ook...het is alleen als je een positieve test hebt wordt je onzeker over het wanneer dan. Je wilt je ei niet missen maar het wordt er niet leuker en spontaner op. Sterkte met het verlies van je dochter. Zie het in je handtekening. Heftig zeg...