Ervaring met zwanger & kids uiterst gevoelige zwangerschapstesten cassette

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noushis, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik heb deze testjes besteld. Nu vroeg ik mij af wat jullie ervaringen hiervan zijn. Is het zo dat je effectief 6 dagen voor NOD positief kan testen.
    Ik heb ook nog een test van delhaize in huis (life)...

Graag jullie ervaringen met deze testjes...

Mijn NOD is pas op 29 februari dus dat is nog een tijdje... (wat gaat de tijd toch zo traag vooruit)...

Alvast bedankt

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey hey.. mijn nod is 2 dagen eerder en ik heb ook nog zo'n z&k liggen (zat bij de ovutesten)
    Net even gegoogled, maar ze schijnen helemaal niet snel een resultaat te geven. kv schijnt dagen eerder (rond nod) al positef te testen..

Lange dagen he de dagen na je eisprong;)

3. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    bij mijn vorige zwangerschap heb ik 2 dagen voor mijn nod getest met kruidvat die had toen al een licht streepje maar toch kan je beter wachten tot na de nod want soms krijg je idd een licht streepje voor de nod en kan het vruchtje toch nog af sterven ik weet dat het moeilijk is ik heb er bij mijn vorige zwangerschap 2 jaar over gedaan dus elke maand een week voor de nod begin het weer te kriebelen en haalde ik alvast testen in huis

Deel Deze Pagina