Wanneer testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by zwangerwens, Feb 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb di 14 feb en woe 15 feb klein beetje bruine afscheiding gehad en do 16 feb (alleen overdag) beetje roze/rood bloedverlies gehad. Ik dacht dat dit mogelijk wel mijn innesteling kon zijn... Als ik dan terug reken heb ik 8/9 feb veel krampen gehad (eisprong??) Als ik 16 feb innestelingbloed heb gehad, dan zou het toch betekenen dat ik vanaf vandaag kan testen toch?

Heb vanochtend getest, alleen helaas negatief:(. Ben ik nou te vroeg met testen of gewoon niet zwanger??? Wacht al zo'n 84dgn op mijn menstruatie...

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Met zo'n lange cyclus heb je waarschijnlijk geen ovulaties. Dus is de kans dat je zwanger bent heel klein. Niet nul natuurlijk (;)). Test misschien over een paar dagen nog eens.

Als je cyclus zo lang blijft zou ik eens langs je huisarts gaan. Als je niet menstrueert, ovuleer je ook niet, en kan je ook niet zwanger worden. Veel succes!!!

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hai balen hoor meid. Waarom temp je niet meer? Dan zou je namelijk kunnen zien of je een eisprong gehad hebt.
    Wat rekenen betreft zit je goed met testen, maar het kan ook goed zijn dat het geen innesteling was, maar een eisprong of niets. Een gesprongen vaatje kan natuurlijk ook. Als het nog erg lang duurt zou ik eens langs de huisarts gaan. Succes!

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gestopt met tempen omdat ik dat oraal deed, en rectaal veel beter is, is mij verteld. Dus heb nu wel een paar dagen rectaal gemeten, maarja weet niet waar ik vanuit moet gaan dus heeft weinig effect.. wilde opnieuw beginnen met tempen bij nieuwe cylcus...
    Ik ga maandag nogmaals testen! Zal ik bij negatief dan maandag maar afspraak maken bij huisarts. Of zal ik dan ook nog tot donderdag wachten (voor als het eisprongbloeding was) en dan nog testen en bij negatief dan naar huisarts?
    Heb er nog weinig hoop in moet ik eerlijk zeggen!

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja i know de kans wordt idd kleiner, maar als ik ongi wordt zal ik toch een keer ovuleren denk ik. Nou heb ik ook al verhalen gelezen dat er meiden zijn die bij lange cyclussen zwanger zijn geraakt en toch geovuleerd hebben.... maarja kans wordt wel stuk kleiner:( Ga aankomende week naar huisarts hoor, ben idd klaar met wachten... en zo kan ik ook niet verder.
    Bedankt voor je reactie

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    als ik uitga van je ei wat je zelf denkt gehad te hebben op 8/9 feb. dan zou je nu allang kunnen testen.. 14 dagen na je ei... Issie negatief.. tja, dan denk ik dat het niets zo is..probeer later nog eens, zeg nooit nooit!

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is meer dat ik terug reken van 16 feb (toen ik 2 dgn bruine afscheiding had en 1dag roze/rood verlies) dat ik denk dat zal ik rond die dagen mijn eisprong heb kunnen hebben, en op die dagen had ik last van veel krampen (had alles genoteerd een tijd lang namelijk) maarja zeker weet ik het niet.
    Maar krijg er wel een hard hoofd in hoor, sta er niet meer zo positief meer in helaas:(

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat ik morgen ff zou bellen. Die paar dagen maakt het verschil niet. En dan ligt het aan de arts. Mijn vriendin moest na een half haar niet menstrueren pas terugkomen. Inmiddels was de relatie verbroken dus was ze weer aan de pil

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoop niet dat hij dat ook aanhoudt, want daar ben ik het niet mee eens;)haha. Maarja wat heb ik te willen he... Moet maar effe afwachten...

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ook wat, je stopt met de pil om ene kind te krijge, halfjaar later gaat je relatie uit.. jeetje...

Share This Page