Zwanger en kids zwangerdipstick wel betrouwbaar??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Troelala21, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik begin me nu een beetje af te vragen hoe betrouwbaar de zwangerschaps dipstick van zwanger en kids zijn. Op internet lees ik dat ze weleens vals negatief geven. Wie heeft hier ervaring mee? Ik zit al op dag 130 van me cyclus. Uitgaande van me vorige cyclus van 42 dagen ben ik nu 88 dagen overtijd. Zal ik toch eens een andere test moeten aanschaffen? Of kan ik er vanuit gaan dat ik gewoon echt niet zwanger ben? Ik heb al een week ofzo last van me onderbuik steeds krampjes/steekjes pijntjes enz. Me borsten doen al een poos zoooo zeer. En heb veel last van maagzuur.....

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou eens een ander merk test doen!
    Is deze ook negatief, dan ben je echt niet zwanger!

Anders ff naar de huisarts voor onderzoek (en ws. een kuurtje primolut om je ongi op te wekken).

Overigens .. weet je ook wanneer je eisprong was ?? Want als je niet weet of en wanneer je eisprong was, kan je ook niet spreken van "overtijd" zijn ..

Ws. is je lichaam nog flink aan het ontpillen :(

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik snap niet dat je met 88 dagen overtijd nog niet bij je huisarts bent geweest om eerlijk te zijn.
    Die neemt een beetje bloed af en klaar ook kan hij je meteen helpen.

4. Troelala21

ik heb 2 weken terug goed last gehad. Maar vorige week maandag ook weer dus ja ik weet het even niet maar ik haal wel even de k2v5 vanmiddag op en dan doe ik daar wel een test mee. Als die ook negatief zegt dan zal het wel zo zijn, en is maar afwachten. Me huisarts doet niks tot ik op 6 maanden zit dus heb nog even......

Overtijd bedoelde ik mee als ik uit ga van me 42 dagen dan ben ik nu dus 88 dagen overtijd, maar k snap wat je bedoeld!

5. Troelala21

Hij wil me niet helpen :(

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

schandalig! hij kan je een kuurtje geven wat een onttrekkingsbloeding opwekt en de boel als het ware ''reset'' waardoor je kans hebt dat het allemaal weer ''normaal'' werkt

anders een doorverwijzing voor de gyn vragen en als hij dat niet wil een 2nd opinion vragen van een andere HA

7. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat raar zeg, daar ben je dan ook lekker mee. :(
    Ik zou een andere huisarts zoeken of iig een andere arts om een mening vragen

8. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Juist hier ben ik het helemaal mee eens.
    Laat het er niet bij zitten

9. Troelala21

Ik heb een rot huisarts kan er niks mee heb altijd problemen met hem. Kan ik zo na een andere huisarts gaan dan?

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    He gedver, waarom kom je toch steeds meer verhalen tegen van doktoren die je niet willen helpen of serieus nemen? Je gaat toch niet voor de lol naar de dokter?!

Meis, het is jouw lichaam en jouw gevoel!!! Inderdaad anders naar een andere huisarts gaan of verwijzing vragen voor gyn. En je niet af laten schepen hoor want dat kunnen ze ook nog wel eens doen. Of je gelijk naar een andere praktijk kan gaan weet ik eigenlijk niet (ik heb 6 huisartsen in 1 praktijk dus dat is makkelijker), maar even een belletje plegen naar een andere HA is sowieso snel gebeurd. En dan erbij zeggen dat je een second opinion wilt.
    Ik weet ook niet of je in een stad of dorp woont. Maar in een stad zitten er wel meerdere normaal gesproken dus dat hoeft geen probleem te zijn. In een dorp kan het zo zijn dat ze genoeg patiënten hebben en dat ze je niet meer aannemen. Gewoon even bellen, is niks raars aan. En zeker als je zo veel slechte ervaringen met je huidige arts hebt.

Maar stiekem hoop ik dat je gewoon al zwanger bent natuurlijk en mag je lekker door naar de vk.

11. Troelala21

Ik zal eens zien of ik bij een andere ha terecht kan. Haal vanmiddag eerst even de k2v5 testen op. En doe daar morgenochtend ook een van, als die negatief is dan moet ik er maar vanuit gaan dat ik echt niet zwanger ben en dan me ha maar weer eens bellen en anders een andere als hij me nog niet wil helpen!

dank je lief van je ik hoop het ook hihi...

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan duim ik nog harder voor je vanmiddag.
    (had nog wat bij mijn berichtje gepost hahahaha, ben nog niet zwanger maar wel al vergeetachtig hahaha) Ik hoop dat het zich allemaal oplost!!!!!

13. Troelala21

Vergeetachtig ben ik al sinds de zwangerschap van me 3e kindje haha. Dat is nooit meer goed gekomen hihi...ik hou je op de hoogte!!

Deel Deze Pagina