Cyclus vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butterfly84, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Dag dames!

Even een vraag hier. 30 maart ben ik gestopt met de pil. Nu ben ik afgelopen zondag na 46 dagen ongesteld geworden... 46 dagen is gerekend vanaf de eerste dag van ob. Nu vraag ik me af hoe mijn cyclus nu verder gaat. Moet ik er vanuit gaan dat ik over zo'n 14 dagen mijn eiersprong heb? Of moet ik weer uitgaan van die 46 dagen? Of is temperaturen de enige manier om achter mijn vruchtbare periode te komen?

Alvast bedankt.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi butterfly,

gaan jullie ook al gelijk aan klus? in dat geval zou ik beginnen met klussen als je ongi voorbij is, en pas weer stoppen met klussen als je weer ongi wordt, voor de zekerheid...
    ik heb zelf geen ervaring met temperaturen, dus geen idee of dat een goede manier is om achter je vruchtbare dagen te komen.
    let anders eens op je afscheiding, wanneer je in je vruchtbare periode zit zou dit transparant en waterig moeten zijn, echter moet je er dan wel draden van kunnen trekken als je het vastpakt en je vingers uit elkaar trekt. ik kan het hier in elk geval goed aan zien :)

kijk ook niet raar op als je straks opeens een kortere cyclus hebt en daarna weer een langere, dit kan onderdeel zijn van het ontpillen heb ik bij andere topics gelezen.

succes en veel plezier met klussen!

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Is en blijft lastig. Ik heb de eerste twee rondes ook een lange cyclys gehad.

55 dagen en 57 dagen. Dit keer was het korter.
    Ik ben ronde 3 gestart met ovulatietesten en toen wist ik dus ook wanneer mijn eisprong was.
    Temperaturen had ik nog geen zin in en is dus ook niet nodig :D

Deel Deze Pagina