Wat denken jullie...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Joycie78, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Hallo dames!

Had graag dat jullie even meekijken naar mn kaartje van deze cyclus.
    Ik heb op 22 aug een afspraak bij de gyn/fert arts i.v.m geen eisprong.. (14 jaar terug door middel van een echo geconstateerd)
    Maar...
    Mijn temp kaartje lijkt wel... een eisprong aan te geven.
    Op dag 17, maandag 13 aug.

Wat denken jullie.. temp netjes elke dag 5:35 voor t opstaan...
    tis wel warm weer maar heeft volgens mij niet veel invloed op temp.

Knuffels Joyce.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Lijkt er inderdaad wel op ja, misschien zelfs wel op dag 16.
    Het lichaam kan zichzelf natuurlijk herstellen dus ik duim echt loei hard voor je dat dat bij jou ook het geval is.
    Maar hou er wel rekening mee, dat als dit inderdaad een eisprong is, het ook nog kan dat het geen goede is.

Maar voor nu ga ik uit van het positieve dus mijn duimen draaien.

3. Joycie78

Dank Esther voor t meekijken.
    Ja das waar.. maar geen goede eisprong of helemaal geen.. maakt een verschil lijkt me!!
    Zal fijner zijn als ik t zonder hulp zou kunnen he ;)

We zullen zien.. ligt denk ik aan temp van morgen. :D

En ga gewoon de 22ste aug naar gyn/fert arts , die weet er meer van hihi.

Knuf Joyce.

4. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ook al heb je nu wel een ei gewoon gaan inderdaad. Het kan best zijn dat je bijvoorbeeld pco hebt en dan kun je soms een eisprong hebben. Zou balen zijn als je nu afzegt en volgende maand weer zit te wachten voor nop.

5. Ostara

Ostara Actief lid

May 3, 2010
    354
    0
    0
    T lijkt er wel op, nog even je temp van morgen afwachten. Hoop het voor je!!

6. Joycie78

Ja begin ook te twijfelen weer, heb vorige twee weken vakantie gehad en daardoor wat later naar bed en wekker gezet om 5:30.. deze week weer gewoon 5:30 opstaan .. maar dat houd in dat ik een volledige nachtrust heb gehad terwijl ik vorige week rond die tijd misschien de helft had. Zal misschien ook een lagere temp hebben aangegeven daardoor.. en nu weer wat hoger.
    Ach, we gaan t zien.
    Bedankt voor t meekijken :D

Knuf Joyce

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Kortere nacht geeft vaak een lagere temp. Alleen tussentijds wakker worden woelen maakt hem hoger

8. Joycie78

Heb t vannacht getest.. halverwege moest ik plassen.. dus eerst getempt voor ik ben gaan plassen. Was 36.8 , daarna lekker doorgeslapen tot 5:30 toen was mn temp 36.7 dus heel veel verandering zat er niet in.. iig niet in de buurt van de 36.3-36.5 van vorige weken.

Ingevuld op FF en heb een hele grote rode kruis staan... dus misschien toch...?

*springt mee met ei* :D

Knuf Joyce

9. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

Jul 17, 2012
    804
    0
    0
    Jaja een echt rood kruis! Het lijkt toch wel verdacht veel op een ei hoor7 misschien eens ovulatietestjes erbij proberen?

10. Joycie78

Ja zal de afspraak met gyn/fert arts even afwachten, ik ga toch gewoon.
    Maar ook vandaag ziet het er nog goed uit, na stijging een constante 36.7 en we hebben goed geklust rond die tijd :D
    Wonderen zijn de wereld nog niet uit he.. dus ik blijf positief.
    Karma moet er zijn, na alle ellende verdienen we zo'n klein bundeltje geluk.
    Woensdag naar gyn dan zien we weer verder.

Dikke knuffel Joyce

11. Fiore

Fiore Bekend lid

Jan 12, 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook een duidelijke stijging hoor, als dit mijn kaartje zou zijn zou ik er zeker van zijn dat dit mijn ei was. Succes !!

Share This Page