Ongesteld geworden, wie gaat er nog meer mee naar volgende maand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RomyM, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Ondanks alle symptomen waardoor ik onwijs hoop had, ben ik ongesteld geworden. Dus vol goede moed ga ik een nieuwe maand in! Wie is er nog meer deze week ongesteld geworden en gaat gezellig mee naar de volgende ronde?

Groetjes Romy

2. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    He RomyM, ik heb morgen mijn NOD maar omdat we dan bij mijn ouders slapen heb ik vandaag getest......OMO wit, dus ik sluit me alvast bij je clubje aan :)

Zie mijn onderwerp 'tip bij teleurstelling NOD', dan gaan we samen gewoon een lijstje maken en wachten op de volgende kans ;)

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik sluit me aan, de duivels begroetten me vanmorgen ;)

4. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    hoi,
    nog niet helemaal zeker maar vrees dat ik me ook ga moeten toevoegen.
    Het begint vandaag met licht bruinverlies. En men baarmoeder doet ook echt krampen dus vrees dat ik er ook bij hoor :(
    Had er zo op gehoopt. Nog geen test gedaan maar denk dat ik deze beter uitstel.
    Vrees voor een zware menstruatie omdat dit de eerste cyclus is na een miskraam. Wat ik dan weer wel een troost vind is dat ondanks ik misschien 10 dagen bloed, al wel 10 dagen verder ben. ;) We proberen het weer maar positief te bekijken zeker!
    groetjes!
    Volgende maand wordt onze maand dames! ;)

5. mamavanY

mamavanY Actief lid

7 aug 2012
    288
    0
    0
    Onderin nederland
    Dit is de derde dag ongi voor mij, dus ik sluit me ook aan!

6. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Wat erg voor je dat een een miskraam hebt gehad.....ik vind je instelling wel mooi: weer ....dagen dichterbij de volgende eisprong ;)

En inderdaad: onze maand komt (hopelijk :)!) ook heel snel!

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    ik zluit me aan! zie mijn onderschrift!

8. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Het is zo fijn om te lezen dat veel mensen in hetzelfde schuitje zitten! En wat een positieve gedachte inderdaad dat we elke dag een stukje verder zijn.
    Ik heb een enorme menstruatie momenteel, ik weet opeens weer hoe het was toen ik 14 jaar was! Ik ga lekker mezelf verwennen met een heerlijke chocoreep die ik zo ga kopen!

Fijn weekend!

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ook hier gisteravond ongesteld geworden! En hoe!
    Ben het best heftig, komt wrs door de laparoscopie! En daardoor mag ik dus nu ook geen tampons gebruiken deze maand! Drama!!

Maandag weer gesprek bij de gyn, ben benieuwd! Geluld raakt wel op!

Ook ik denk altijd maar weer.....ach....nog lekker uitslapen, geen slapeloze nachten en nog langer sparen! Maar dat wordt steeds moeilijker om te denken hoor ;)

10. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ook ik voeg me toe aan de volgende ronde (ronde 5). Heb vandaag last van lichtelijk bloeden dus de ongi kondigd zich helaas weer aan, na alle zwangerschapskwalen natuurlijk.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Jullie kunnen je aanmelden in de lopende NOD topics om af te tellen.
    Dit topic sluit ik.

Deel Deze Pagina