Wanneer testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Liza28, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb even een vraag, ik ben in mei gestopt met de pil. Toen duurde het 34 dagen voordat de menstruatie kwam. Die maanden er na 29 dagen daarna 28 dagen. Nu zit ik al op 32 dagen en nog niet ongesteld. Heel vaag voel ik wat krampjes maar niet zoals anders. Ik wil graag zwanger worden, maar durf nog niet goed te testen,
    voordat het een teleurstelling word. Of denken jullie dat het al kan?
    Ik hoor graag wat jullie denken!

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

Jul 30, 2012
    2,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het gewoon doen, de afgelopen maanden was je cyclus toch 29/28 dagen? dan zou je nu al over tijd moeten zijn.

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @kers87 zou zeker testen als ik jou was! Je bent al over tijd! Veel succes, laat je de uitslag even horen?

4. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Ow gatsie, wat is het toch spannend allemaal haha. Dan ga ik vandaag testen! Me man is half 11 thuis dus zal netjes wachten tot dan, als het lukt haha

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Oh ja leuk!! Ik duim voor je!!

6. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Dank je wel. Ik zal het laten weten als ik meer weet! Jij veel succes zaterdag!

7. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lisa28, Ohhhh wat spannend meid ik gun het je zo, ik moet nog ff wachten ik tel pas af vanaf maandag. niet denken aan je vorige test want dat was waarschijnlijk te vroeg meid knuff...

@kers87 spannend voor jullie meid ik hou het hier even in de gaten deze maand al behoorlijk veel rose gezien.

we wachten maar weer af ik heb altijd op de dag van me NOD alleen buikpijn een uur van te voren, maar kan wel eens eerder ongi worden want heb telkens ongi gevoel....

allemaal spannend hoop voor jullie allemaal rose deze maand :D..

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @ik29 ik duim natuurlijk ook vast voor jou, hier nog steeds geen duivels.. Wel wat 'symptomen' alhoewel het lastig is om te zeggen of ik die normaal ook heb.. Of misschien verbeelding, wil immers zo graag ;) nog even afwachten..

9. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Nog even een vraag. Kan ik gewoon testen met een glas die in de vaatwasser is gewassen of zitten daar nog teveel schoonmaakmiddelen in? En zo ja wat moet ik dan gebruiken. Misschien een domme vraag hoor, maar las op internet dan schoonmaakmiddelen invloed heeft op Hcg hornoon.

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik heb een Spa blauw flesje kapot geknipt en de onderste helft gebruik ik om te testen.. Succes!!

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Liza wat spannend. Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen idee zwanger te kunnen zijn. Ik had op een avond buikpijn en dacht morgen is het er wel. Maar nee hoor geen druppel te bekennen. Ik heb maar een test gedaan de volgende dag en die knalde als een gek. Dus houd moed.

12. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Dank voor je reactie! Ik hoop zo erg dat je gelijk hebt.. Zaterdag is de dag! Als ik tenminste daarvoor niet ongesteld geworden ben.. Ohh je wil niet weten hoe ik hoop! Doe de hele avond en dag weinig anders meer dan zoeken naar symptomen.. Pfff blij dat ik het hier van me af kan schrijven... Zucht!

13. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Zo heb je gevonden Liza :) was even benieuwd of je al een testje gedaan had en blijkbaar wacht je nog even... Super super veel succes!!! Xxxx

14. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Afgelopen zaterdag een omo witte test dus.. Wel te vroeg getest op dag 27.. Helemaal als je mijn cyclussen bekijkt, nu zaterdag een nieuwe poging, hopelijk met meer succes ;)

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

16. kers87

kers87 Bekend lid

Sep 4, 2012
    678
    0
    0
    Test was negatief. Beetje jammer. Misschien over een paar dagen weer. Eerst kijken of ik alsnog ongi word

17. McSusan

McSusan Actief lid

Jan 3, 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik altijd van die witte plastic wegwerpbekertjes. Met zo'n rol doe je wel een cyclus of 3 :)

18. Sandydv

Sandydv Lid

Jul 17, 2012
    40
    0
    6
    Hee Liza,
    Spannend he! Ik ben inmiddels op cd40 en heb afgelopen zaterdag nog getest omdat ik mijn cyclus ook nog niet weet. Helaas was de test net als bij jou ook omo-wit. Als ik net zo'n cyclus heb als vorige maand dan wordt ik morgen dus ongesteld, maar ben natuurlijk aan het hopen dat dat niet gebeurt. Ben nu 3 maanden van de pil af, dus mijn cyclus zal helaas nog niet regelmatig zijn.. Ach, als ik maandag nog niets zie dan maar weer een test doen (tegen beter weten in).. Zo moeilijk!!

Jij heel veel sterkte met wachten en ik duim voor je!

19. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik vind het nogal geweldig van je dat je nog tot zaterdag kunt wachten terwijl je nu al kan testen! Mss beetje angst voor een nega test?
    Ik denk aan je zaterdag! X

Share This Page