Ben echt in de war nu! Loop sinds deze maand bij het ziekenhuis omdat het zaad van mijn vriend niet goed meer is na de chemo die hij heeft gehad, krijg ik eergister ineens hele rare, venijnige steken in mijn onderbuik... de hele tijd kriebel aan mijn buik, gewoon raar gevoel. Steken in en jeuk aan mijn borsten en een temperatuur-dip.. Ik gebruik nu tarwekiemolie, dus dacht misschien daardoor anders soort PMS. Vanmiddag was ik in het Kruidvat denk ik: ach waarom ook niet, koop een testje, doe m, 9 pdo: lijk ik iets te zien? Foto's staan in mijn album. Willen jullie even kijken? Misschien is het wel valse hoop hoor om het traject niet in te hoeven, maar weet het echt even niet meer...
ik ga je even hier volgen...zoals je weet zag ik ook iets hoor! Jeetje dat zou wel erg bijzonder zijn he...misschien was r gewoon eentje die het goed heeft gedaan van je man!
Ik sluit me daarbij aan.. Ik zie inderdaad een heel licht streepje... Ik zou nu om de dag gaan testen, als ie duidelijker wordt weet je het zeker Heel veel succes!!
Er is zeker een streepje te zien, maar 9 DPO is erg vroeg om te testen, dus houd er rekening mee dat je alsnog ongesteld gaat worden. Hoop het natuurlijk echt niet voor je en we gaan gewoon voor de plak beed! Inderdaad vanaf nu om de dag een test doen, hopelijk gaat ie dan snel donkerder worden, succes!
Gelukkig zien jullie ook wat! Beeld ik me niet alles in Alleen ga ik het weekend met 15 meiden een weekend weg, dus niet echt in de mogelijkheid om te testen! hahaha morgenavond kan en anders zondag als ik nog niet ongesteld ben dan. vrijdag is mn nod... Ik hou jullie ook de hoogte! Jullie ook op het wachtbankje?
Ik zie ook een streepje hoor! Ik zal duimen dat het een plakkertje is en de streep straks heel duidelijk wordt
Dank jullie wel allemaal! Ik ben nu aan het werk, maar als ik vanavond thuis ben, ga ik weer testen hoor... wil niet teveel hopen, ben erg bang voor de teleurstelling omdat het eigenlijk niet kan... maar ben wel blij dat jullie ook wat zien!
ik kan me niet concentreren, ga zo in de pauze maar even naar het kruidvat om alvast een test te halen
Ik kan me voorstellen dat je je niet kan concentreren...wat zal jij zenuwachtig zijn... De duimen draaien door...