zooo spannend!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cayth, Oct 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pff dames ik ben zo nieuwschierig!
    Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad, vorige maand plots een cyclus van 25 dagen, en nu.. uitgaande van mijn langste cyclus van 28dagen ben ik 1 dag overtijd! Ik zit op dag 29!

ik heb gisterochtend nog getest, toen was de kv nog omowit, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas een week na mijn nod een knaller!

Ik voel me wel écht zwanger.. zere borsten, ontzettend moe, veel plassen, erg koud, veel steekjes voornamelijk links onderin mijn buik.. savonds een erg opgezette buik..
    Pfff ik hooop het zo!
    Ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil bereiken, maar moet mijn gevoel gewoon even kwijt! Hihi :)

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier t zelfde zit inmiddels op dag 39 en nog geen ongi te bekennen wel de kwaaltjes die jij ook heb
    moe,veel plassen en weinig drinken,koud en pijnlijke borsten

spannend dus
    wanneer ga jij weer testen ik wacht tot t weekend
    heb afgelopen weekend getest en deze was witter als wit;)

3. k84

k84 Actief lid

Nov 1, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames,

Spannend heh! IK ben nu ook 32 dagen. Eerste keer nadat ik ben gestopt met de pil. Zwangerschapstest is negatief (kon natuurlijk niet wachten). Maar kan ook niet wachten tot mijn eerste menstruatie. Hopen dat die snel komt! Anders na het weekend nog maar eens testen denk ik..

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    1,216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Spannend hé?? Zonet ging ik naar de wc, en had ik wat oud-bloedverlies..
    Ik hoop late innesteling?? Als ik kijk naar mijn vorige zwangerschap, toen had ik dat ook! Want toen dacht ik nog dat ik ongesteld zou worden (geen ervaring toen nog hihi)

Ik ben zoo benieuwd, ik hoop niet dat het toch mijn menstruatie is.. heb net 3 testen van zwanger en kids besteld haha.. ik hoop dat ik vannacht nog wakker word, kan ik het weer f checken!

Voor nu eerst lekker slapen :)

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    erg spannend hier

ben benieuwd cayth
    hier dag 41 en nog niks te bekennen morgen ochtend testen........

Share This Page