ja en nou....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Suprise, Oct 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Meiden wat denken jullie 3 dagen overtijd maar een heel licht streepje.
    Dit is mijn 4e zwangerschap. Twee van deze zwangerschappen begonnen ook met een lichtstreepje alleen toch lichter als deze en eindigden in een mk de zwangerschap van mijn zoon had ik op de nod een knaller van een test. zouden deze streepjes genoeg zijn?

liefs Surprise

Attached Files:

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Een streep is een streep zeggen ze. Misschien maak je nu iets minder snel hcg aan. Of je eisprong is wat later geweest. Ik hoop op goed nieuws voor je.

3. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

Oct 22, 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zeg gewoon zwanger hoor hihi. Een hele voorzichtige gefeliciteerd en hopen op een goeie plakbeeb. Las op het forum dat sommige mensen pas een week of zelfs later na NOD positief testte, dus hoop op een knal test voor je over een paar dagen. xxxxxx

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

ik zeg zwanger,Gefeliciteerd

5. evian1804

evian1804 Actief lid

Jun 21, 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!!!!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Ik weet niet kan nog niet echt blij zijn. Voelt nog niet echt goed ook mede omdat ik niet verwachte zwanger te zijn en er dus afgelopen vrijdag rontgenfoto's van mijn voet zijn gemaakt. Door dat ik veel pijn had heb ik er niet aangedacht en de mw van de foto heeft er ook niet naar gevraagd.

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Voor nu proficiat! :)

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou heeel licht vind ik hem niet, zie hem aardig goed hoor!
    ik zeg gefeliciteerd!

9. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Gefeliciteerd meis!!! Je bent gewoon harstikke zwanger en zoals iemand anders ook al zei, miss is je ei later geweest of maak je iets trager hcg aan. Er is volgens mij niks mis met deze test. Over een paar dagen voor de zekerheid nog 1tje doen.

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    Surprise, ik snap je helemaal, heb nu zelf 2 maanden achter elkaar zulke lichte streepjes gehad met paar dagen overtijd en eindigde beide keren in vroege miskraam :(
    Dus ik zou er net zo in zitten als ik zo'n test had...

Wat ik echter wel weet is dat elke zwangerschap anders is en het KAN zijn dat je later hcg aanmaakt, latere innesteling hebt gehad oid.. Je weet het verloop van de streepjes nog niet.. Hopelijk is hij over een paar dagen wel mooi donker!!

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Ja de laaste mk zit me nog goed in het geheugen. 2cytotec kuren en vervolgens nog gecurreteerd moet worden. Vrijdag morgen ga ik weer testen en we zullen dan zien of de streepjes donkerder zijn geworden

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik kan het streepje wel zien, dus ik zou zeggen je bent zwanger, heb je deze test in de ochtend gedaan? Of in de avond?

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Deze is van vanmiddag na weinig drinken en 3 uur niet plassen. Die van vanmorgen was zelfs nog iets lichter

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik vind het niet zo'n heel licht streepje, hoop dat hij over een paar dagen wat duidelijker is!

15. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    vanmorgen nog maar weer een test gedaan. pas na een minuut of 4 een heel licht streepje. Wel de vk al gebeld en mag de 23ste heen voor een echo. Ik ga nu niet eerder weer als volgende week testen. Vk gaf gelijk aan dat niets hoefde te betekenen en dat ik volgende week nog maar es een test moest doen. Zou die licht blijven laat ze me even bloed prikken.
    Nu dus afwachten

liefs suprise

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    nog geen geruststelling dus :( balen dan he, je hoopt toch dat je ineens een knalstreepje krijgt. Ik duim voor je dat het toch goed mag zitten!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!
    Mss een late innesteling?

18. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Voor nu gefeliciteerd.
    Ik testte bij mijn zwangerschap 's morgens steeds licht en juisr 's avonds veel donkeder.

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    #19 Suprise, Nov 1, 2012
    Last edited: Nov 1, 2012
    ik kon het toch niet laten om tot volgende week te wachten. Heb dus net weer een test gedaan na weinig drinken en 3 uur niet plassen. De test is omo-wit zelfs geen klein streepje. Nu ook buikpijn dus we wachten maar af:(

Attached Files:

20. Sniekie

Sniekie Bekend lid

Aug 1, 2012
    832
    412
    63
    Oei... Dat ziet er niet zo hoopvol uit :(. Sterkte!!

Share This Page