Hoe betrouwbaar zijn vroege zwangerschapstesten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tweekids, Nov 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hallo Allemaal,

Op mijn bestelde testen van Sensitest.nl staat extra gevoelig 4 dagen voor de NOD al betrouwbaar. Hoe werkt dat precies?

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik heb die ook eens gehad, maar bij mij teste ik met de kv donkerder en duidelijker dan met de sensitest. daar kreeg ik echt een tuurstreepje mee op NOD en met de kv 2 voor 5 gewoon goed

3. Sniekie

Sniekie Bekend lid

Aug 1, 2012
    832
    412
    63
    Hier hetzelfde verhaal als bij Leonizzie

4. Ik had toen one step dipsticks besteld op internet, lijken een beetje op die van zwanger en kids. Zouden ook extra gevoelig zijn. En dat klopte ook wel want mijn eerste positieve test was op 7dpo, alleen werden ze maar heel geleidelijk duidelijker. En dan weet je dus nog niet echt veel want het zijn dan zulke twijfelachtige uitslagen dat je niet met zekerheid kan zeggen dat het positief is. Op 2 dagen voor NOD zag je nog steeds een erg licht streepje. Toen testte ik met hetzelfde plasje met een cb+ en die knalde meteen van het scherm af. En een dag later de digi gaf al 3+ aan. De digi kun je nu trouwens ook al vanaf 4 dagen voor NOD doen geloof ik.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb het over de zwangerschapstesten he, niet over de ovulatie testen :)

6. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Kan er nog niet echt over meepraten, heb vanmorgen in ieder geval negatief getest met een predictor early. (Heb zaterdag mijn NOD) Ik kon het niet laten uit nieuwsgierigheid, maar begin steeds meer te twijfelen aan de betrouwbaarheid van die testen. Lees veel verschillende dingen op t forum (zelfs dat ie bij mannen positief kan testen, weet natuurlijk niet of dat waar is.. ) Maar vooral omdat ieder lichaam op zijn eigen tempo hcg aan maakt.. dus niet bij iedereen is een zwangerschap al zo vroeg aan te tonen met een urinetest..

Groetjes

Share This Page