Hoi dames, Ik zit nu in mijn tweede cyclus na stoppen met de pil. De eerste cyclus was 30 dagen, waarbij ik op dag 11 een klein beetje bloedverlies had. Nu de tweede cyclus, wederom op dag 10 en op dag 11 wat bloedverlies. In de tweede cyclus ook ovulatietesten gaan doen. Op dag 22 heb ik een positieve ovulatietest gehad, dat was op 13 november. - Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn NOD op 27 november is, en kan ik vanaf die datum testen? Of kan ik de 30 dagen van mijn eerste cyclus aanhouden en vanaf 22 november testen? - Weet iemand ook waar dat bloedverlies op kan duiden. Vond het zo vreemd dat het tweemaal op het zelfde moment in mn cyclus was. - Vanochtend was de sex veel gevoeliger dan normaal (alsof mijn vriend tegen mijn baarmoeder aan het stoten was ofzo, weet niet of dat pijnlijk kan zijn), kan dit met een zwangerschap of innesteling te maken hebben ofzo? Zo dat waren genoeg vragen. Hoop dat iemand mij wijzer kan maken!
Hoi, ik zou de 27ste testen. Dus 14 dagen na je eisprong. 30 dagen na je menstruatie is in jou geval te vroeg omdat je een late eisprong hebt. 14 dagen na je ei verwacht je ook je menstruatie normaal gesproken dus dan kan je ook testen. De gevoeligheid van je baarmoeder komt wss omdat je eisprong geweest is en je baarmoeder mond nu dicht zit. en bloeding hoort erbij. Kan met je ei te maken hebben.
Misschien ben je wat gevoelig daarbeneden? Dat je daarom bloed....of je eisprong dag kan ook nog. Dat je pijn had met de sex....kan zijn omdat je bmmond laag is ? Testen kun je altijd 14 dagen na je eisprong..
Normaal gesproken ben ik niet gevoelig, en tijdens de pil bloedde het nooit. Eisprong heb k pas veel later gevonden met ovulatietest. Ik wacht de volgene cyclus maar ff af. Het lijkt indd of mijn bmm wat lager is nu, dat is ook normaal geloof ik he, na de ovulatie?