Ik heb geprobeerd ze zo goed mogelijk op de foto te zetten, maar weet nog niet helemaal hoe mijn camera werkt. Het is een nieuwe camera van Nikon, dus mocht iemand nog tips hebben om ze er wel perfect op te krijgen dan hoor ik dat graag. Maar voor nu, ben ik benieuwd of jullie iets zien
oooohhhh das helemaal spannend. Ik zie ook een heel licht tweede streepje......ik duim heel hard dat die mooi donker mag worden!!!!
Zie wel wat, maar durf je nog niet te feliciteren.. Ik had afgelopen maand zo'n streepje en bleek door m'n eisprong te komen! Ik zal voor je duimen!
Spannend hoor! Zie op beiden iets die van vandaag idd iets donkerder, morgen weer ff testen! Ben benieuwd
Ik zie ook een rose tweede streepje, wel nog licht maar wel te zien. Over een dag of twee moet die wat duidelijker zijn, spannend. Voorzichtig gefeliciteerd!!
Hai, mijn eisprong is al duidelijk geweest hoor. Die is altijd enorm aanwezig om het maar zo te zeggen In ieder geval bedankt voor het kijken
Maandag 10 dec is mijn NOD, wel erg spannend want dan ga ik ook 3 dagen naar Newcastle, lekker kerstshoppen, maar t zou fijn zijn als ik niet een hele doos tampons of iets mee hoef te nemen
Ik zie ook een licht streepje.. Spannend en alvast voorzichtig gefeliciteerd. Zou wel super zijn als het raak is met jullie eigen poging!!