hallo ik hoop dat jullie ons kunnen helpen. we hebben het een tijd terug gedaan. de dag erna werd ik erg ziek. nu zijn we bang dat ik zwanger ben. me borsten lijken anders dan anders, en ook groter. moet erg vaak naar de wc en ook lijkt mijn buik te groeien en enorme stemmingwisselingen.. ik word gek van mezelf, moet ik nou wel of niet testen. of slaat met gevoel/gedachten nergens op? wat vinden jullie??? alvast bedankt
daar hadden we het net zelf ook over, maar hadden toch zo van toch even een die er ook zo over denkt. weten we wat we in huis moeten halen. bedankt!!
Testen. Dan heb je zekerheid. Maar je was een dag na gemeenschap zien geworden? Zo snel kun je geen kwaaltjes krijgen dus dat zal toeval zijn geweest. Maar als je overtijd bent,dan zou ik een test halen. Succes!
Gewoon even morgen ochtend testen meid. Dan heb je meer zekerheid voor jullie zelf. Ik zou er 2 halen. Dan weet je het zeker.
Laaste week van de strip. We gaan gewoon testen. En dan maar afwachten. Bedankt voor jullie reacties. Soms weet je ff niet wat je moet.
Kans lijkt me klein als je in de laatste week van je strip ziek bent geweest. Maar je weet t niet. Even testen idd.
Je zegt dat je ziek bent geweest. Dan bedoel je denk ik aan met overgeven en / of echte diarree? Als je niet hebt overgegeven en geen waterdunne diarree had, hoef jij je in ieder geval geen zorgen te maken over de werking van de pil. Ook als het overgeven of de diarree pas 3 uur na het innemen van de pil gebeurde, is de werking niet verminderd. Als je maar één pil hebt 'overgeslagen' (of uitgespuugd) dan is de werking ook niet verminderd hoor. Dan moet je echt al vaker dan één keer in een strip een pil gemist hebben.
Wat is een tijd terug? .. Dan kun je toch net zo goed nu gaan testen??! Ooh ik zou echt niet zolang kunnen wachten..
Klinkt idd niet als zwanger, maar om een einde aan de onzekerheid te maken.... gewoon even langs de Kruidvat en daar zo'n doosje met 2 testen halen. Gewoon huismerk van de KV en dan die voor ongeveer 5 euro.... daarin hebben de meeste dames op ZP aandelen in ))))