Hallo dames, K heb 3 weken geleden een vmk gehad. Het begon met een normale menstruatie, 6 dagen lang daarna 1 week bruinverlies daarna weer 1 week bloedverlies gemengd met slijm toen was het over, dat is dus 2 dagen geldeden maar nu heb ik weer bruinverlies.. Hoe gebeurd dit nou, wanneer is het nou over?? Ik heb pcos en was zwanger geraakt dmv puregon. Krijg ik wel ooit een eisprong vanuit mezelf.. Ik word er een beetje gek van. Anyway dit is het zo'n beetje..
Hoi Aesen, Helaas kan ik je geen antwoord geven op hoe dit gebeurd en wanneer het over is. Ik wil je alleen even een hart onder de riem steken. Succes en sterkte. Groetjes Loes
Balen hè als je zo bezig blijft......ik heb ook een mk gehad em mijn hcg zakt niet....stijgt zelfs. Pfff wil het ook afsluiten maar helaas... Weet niet hoe het precies met puregon zit....maar kan die nie de reden zijn dat je bruinverlies blijft houden? Het kan volgens mij gewoon dat je wat langer last houdt van bloedverlies of bruinverlies.....niet leuk maar je lichaam heef het schijnbaar nodig.... We moeten maar geduld hebben helaas.....sterkte
Allereerst wat verdrietig dat het niet gelukt is. Ik denk niet dat het iets met de Puregon te maken heeft, die zorgt immers alleen voor de eigroei en dat is alweer even terug. Ik denk dat het te maken heeft met je vmk en de hormoonschommelingen. Heb je alweer een afspraak bij de gyn? Dan kunnen zij een echo maken om te kijken hoe je baarmoeder eruit ziet en wanneer je weer mag starten met spuiten. Succes!