Hoi Allemaal, Wij zijn nu al 3,5 jaar bezig voor ons eerste kindje, en zouden volgende week gaan beginnen met de 1e ronde IUI, omdat de kans op natuurlijke zwangerschap heel erg klein is bij ons. Ik ben op dag 33, ben normaal ongesteld tussen dag 28 en 31. en heb net een test gedaan met een heel licht streepje.. Nu voel ik verder helemaal niets, terwijl ik andere maanden als er niets was last had van zere borsten e.d. Nu ben ik bang dat de test fout is, ik ga morgen met ochtend urine opnieuw testen(kruitvat 2voor 5) is er iemand die weleens een streepje heeft gehad en toch niet zwanger was? liefs
als er binnen de tijd echt een streepje verschijnt ben je zwanger. Mits het streepje de juiste kleur heeft en bij een plustest even breed is. ik hoopvoor je mee (en zou een foto ook een goed idee vinden)
Ik had ook een heel licht streepje met 2v5 van kv, en heb net een digitale test gedaan van CB. deze gaf 1-2 weken zwanger aan. Dus als je een digitale test doet, heb je het iets duidelijker.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb idd een digitale test gedaan en ben nu 5 wk:-D We zijn super blij. Maar het is ook nog heel onwerkelijk.. Heb ook nog licht bloedverlies. En mag volgende wk vrijdag voor een echo naar de gyn. Spannend sus. Ik blijf positief. We gaan het wel zien We gaan nu gewoon genieten en duimen tot volgende week!
Wauw! Gefeliciteerd! Wat fantastisch dat na 3,5 jaar jullie geduld beloond word!! Idd lekker genieten nu!
Wat gaaf lijkt wel ons verhaal Na 2,5 jaar proberen en 1 week voor de eerste IUI bleken ook wij zwanger bij de eerste. En misschien voor jou een lichtpuntje de tweede kwam er gelijk achteraan zonder wachten. GEFELICITEERD!!! En geniet ervan