Ik heb sinds eind mei vorig jaar de Mirena spiraal (dat was exact 6 wkn na bevalling), maar nu blijf ik afvallen. Ik heb mijn bloed al laten onderzoeken door de huisarts en alle waarden waren keurig (dus ook schildklier), daar ligt het dus niet aan. Nu zat ik me ineens te bedenken of dit misschien door de Mirena zou kunnen..... Wie herkent dit?? Ik ben 1.66m en woog voor de 2 zwangerschappen ca 58 kg. Nu weeg ik 54,5 kg. En het houdt dus nog niet op, terwijl ik als een bouwvakker eet.
heb er zelf ook een gehad en niet afgevallen nu hij eruit is wel afgevallen sinds jan 2 kg maar weet niet of je ook bv geeft want daar val je ook vanaf verder geen idee wat het kan zijn
Hier ook niet door Mirena afgevallen. Wel zeer gemakkelijk en veel afgevallen na de bevalling (vooral voor de plaatsing van Mirena), maar ik was nog meer absurd aangekomen bij de tweeling. De Mirena zat mij bij afvallen ook niet in de weg, itt de pil bijvoorbeeld.
Mijn zus heeft de mirena spiraal, is daardoor niet afgevallen....Krijgt het ook moeilijk voor elkaar btw.
Niet echt herkenbaar dus, helaas. Volgens de boekjes is ook juist aankomen een bijwerking van de mirena, maar ja, elk lichaam reageert er misschien weer anders op. Mamie82: nee ik geef geen bv meer, dat heb ik maar 4 wkn gegeven.