Hoi ik ben nu 11 weken zwanger en heb erge buikpijn en beetje bloedverlies! Ik heb een week geleden mijn eerste echo gehad en toen was alles goed! Ik maak me nu erg zorgen en moet zometeen om half 2 voor een echo naar het ziekenhuis komen! Ik ben zo bang dat het hartje niet meer klopt ! Pfffff ik hoop dat het goedkomt!
hoi natascha, he meis wat een zorgen, ik duim voor je dat het goed gaat! sterkte straks, laat je het ons weten? liefs jette
Goh Natascha, ik hoop heel erg voor je dat alles goed is. Hopelijk komt het bloedverlies door een geknapt adertje. Pffff.......wat een onzekerheid. Gelukkig krijg je vanmiddag al een echo, en hoef je niet te lang in onzekerheid te zitten. groetjes van een heel hard duimende Marla.
Ik hoop ook dat alles goed is en dat het niks ernstigs is.. Mijn duimen draaien overuren hier... x sizzel
Hier is er nog een die hard duimt! Ja ze zeggen meestal geen nieuws is goed nieuws. Dus hopelijk geldt dat ook voor natasja! Duim duim duim! Veel liefs
Hoi Natasja Hoe gaat het met je? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat en of alles goed is. Ben nog steeds aan het duimen voor je. Veel liefs