wanneer testen??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lin933, Jun 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames,

Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik had in een andere rubriek een zelfde verhaal staan mar mijn vraag past beter hier!

Na 7 rondes verder te zijn had ik afgelopen cyclus een positieve test. Ik testte nogal vroeg en hield er rekening mee dat er nog van alles kon gebeuren en dat was ook zo want een week later heeft het bevruchte eitje het helaas niet gehaald :(
    We zijn toen naar de dokter geweest en zij bevestigde dat het eitje wel bevrucht was geweest maar simpelweg niet heeft vastgehouden. Ze zij ook dat we na dit verhaal verwachtte dat we een deze keren wel weer naar de dokter zouden moeten maar dan met positief nieuws. Ze verwachtte dat het nu wel een keer kon komen.

We gingen met goede moed de volgende ronde in. Ik zit er nu alleen mee dat ik inmiddels al op dag 47 zit. Mijn langste was 42. Het enige tekentje dat ik heb mogen ontvangen van mijn lichaam is dat ik 6 dagen geleden bij het afvegen een sliertje slijm met daarin een sliertje bloed had. Normaal gesproken verlies ik als ik mijn regels krijg veel bruiverlies en dan breekt het snel door. Nu dus helemaal compleet niks en ik snap er niks van.

Wanneer raden jullie mij aan te testen? Volgens de dokter moet ik nog wachten tot volgend weekend maar ik zie nogal somber in dat ik nog steeds niet ongi ben :( hopen dat het raak is durf ik niet zo goed

Iemand die zich hierin herkent en raad weet, en iemand die weet waneer ik het beste kan testen?:)

Liefs!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    het enigste wat je kan doen is testen anders weet je echt niets. Omdat je overtijd bent kan dat makkelijk.

Maar misschien is je cyclus wel door de war.
    suc6 ik hoop dat je een posi test mag hebben

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je cyclus kan van slag zijn,

Maak uit je verhaal dat je VMK heb gehad?
    Heb je erna wel al een bloeding gehad?

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Misschien inderdaad een onregelmatige cyclus en/of late eisprong door je VMK.
    Ik zou blijven testen, ik zelf testte met 4 dagen overtijd nog negatief.

Share This Page