kv2v59dpo vaag positief na afleestijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juultjeT, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/51401-albums13001-picture79864.html

Deze test deed ik vanmorgen met eerste ochtendurine. Ik dacht binnen de afleestijd heeeeel vaag iets te zien, maar heb de test toch weggegooid. 2 uur later, noeuwsgierig als ik was toch de test uit de prullenbak gevist.. zie ik dit!
    Een mooie, brede, roze lijn. Maarja.. buiten de afleestijd. Ik heb nog nooit een indroger ofzo gehad en aangezien deze lijn roze is... wat denken jullie? Positief of negatief?

Woensdag is mn nod (12dpo). Ben vanmiddag nog snel naar de jumbo geraced om een test voor morgenochtend te halen. Daar hadden ze alleen de cb plustest. Ik hoop op een plusje, maar wie zal t zeggen??

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Toen mijnes zo licht was de dag erna was het net zo licht, pas 2 dagen later met CB digi bevestigd dat mijn vage lijntjes echt lijntjes waren en niet maar 1 lijn ;)

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zie zeker een streepje! Hopelijk morgen ook, binnen de afleestijd :D

4. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie ook een streepje !

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hihi tnx meiden. Dat t streepje er staat is denk ik wel duidelijk. Maar is ie geldig, omdat ik m pas buiten de afleestijd zag?

Heb er vanmiddag nog eentje gedaan en die bleef wit. Dan twijfel ik toch weer.. want ligt dat dan aam dat de urine niet geconcentreerd was of was die eerste toch vals positief? Twijfels twijfels twijfels.. ik moet ook niet zo belachelijk vroeg testen.. maar t leek me zo'n leuk vaderdagkado hihi

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja hoor, die is nog wel geldig. De reden dat de testfabrikant niet wil dat je na de testtijd nog kijkt is omdat er dan als de test opdroogt soms een heel dun lijntje te zien is op de plek waar het spul zit waarop HCG reageert. Maar dit lijntje ziet er echt anders uit dan een mooie brede roze streep. Er bestaat zelfs een wetenschappelijk artikel over hoe veel zw testen meer tijd nodig hebben dan ze beweren om het HCG op te sporen. Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk over een dag of twee een duidelijker lijntje.

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dankjewel nana!! Gefeliciteerd trouwens met jouw zwangerschap. Ook nog maar pas zie ik :D

8. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Kv is momenteel een beetje traag hah!
    Maar je bent zwanger hoor!
    Gefeliciteerd!

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oo echt? Ik ben dat echt niet gewend van kv. Vorige zwangerschap altijd heel anwl af te lezen. Raar dat dat wisselt he?! Dankjewel :) gek hoor, ik kan t nog niet helemaal bevatten!

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Vind hem zeker positief hoor voorzichtig gefeliciteerd

11. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Gefeliciteerd! Over paar dagen gewoon nog eentje doen

12. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dankjulliewel meiden!

Ik ga morgenochtend een cb plustest doen. En dan maar hopen dat die ook positief is.. heb geen kv meer in huis :(

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zie zeker een lijntje voorzichtige gefeliciteerd

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Bij mij duurde het ook heeel lang voordat er echt een streepje verscheen op mijn kv test, terwijl ik met Zwanger & Kids meteen een duidelijke streep had.

Heb je je testje al gedaan vandaag?

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Nou kheb vanmorgen een cbplustest gedaan, dacht in de verte wel weer wat tr zien, maar helemaaaal niet duidelijk.

16. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Kun je er geen foto van maken?

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Persoonlijk ben ik geen fan van plustesten. Vind dat altijd zo twijfelgedoe.
    Beter kun je het ook bij 1 soort houden en kruitvat 2v5 zijn gewoon goed en gevoelig.
    Sucses meid!

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Nee dat lukt niet. Mn man ziet m ook niet :(

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ben ik met je eens paula, maar ik heb gisteren mn laatste kv test gebruikt en heb bij de jumbo deze test gehaald om vanochtend te kunnen doen. Maar ik haal vanmiddag nog wel even nieuwr kv testjes..

20. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    denk eerlijk gezegd juist niet positief!

Je heb een 2e kv test gedaan en die gaf negatief aan,
    Je 1e test zie ik wel een streep, twijfel (op de foto) aan de kleur.

CB test met een plus hebben meer HCG nodig geloof, zou doortestten met kv 2 voor 5 voordat je duurdere test gaat gebruiken.

Als die oploopt de test dan zou ik een CB digitaal doen

Deel Deze Pagina