Ik heb een cyclus van 34 a 36 dagen 26 -06 t/m 1-7 ongi geweest verleden maand. Ergens tussen maandag de 29ste en woensdag de 31ste kan de ongi komen maar dat hopen we niet natuurlijk Geklust op 5,7,9,12,14,16 en 17 juli ( heb een app ervoor hihi) en volgens berekening vruchtbaar tussen 15 en 18 juli. Ben zo moe heb 2 grote aders op me borsten lopen, borsten lijken te groeien maar doen geen pijn zoals met naderende ongi nog. Pukkels op borst en rug allemaal dingen die je ook aan duizende andere dingen kan verwijten hihi Denken julie zaterdag een testje wagen? Vanmorgen was de test ( van kruitvat) omo wit Welke zijn goed gevoelig?
Kruidvat is goed gevoelig als jij je ongi tussen 29-31 verwacht ben je nog te vroeg Zou met kruidvat doortestten zou zaterdag weer een testje proberen van kruidvat. Je sympthomen ( aders op borsten) had ik ook een week voordat ik positief testte, helaas worden ze ook zichtbaar met de warmte Hoop voor jou natuurlijk dat het met een zwangerschap te maken heeft
Ik testte 5 dgn voor mn NOD met de 2v5 van het kruitvat positief.. en hoefde echt niet te turen dus ze zijn vrij gevoelig. Je zou idd zaterdag weer kunnen testen maar als je een cyclus tussen de 34 en 36 dagen hebt, dan zou volgende week je NOD pas zijn. Dan is zaterdag nog vrij vroeg, maar ik hoop op een positieve test voor je!