Klopt het dat je soms bij een innesteling geen bloed verliest, maar dikke witte slijm? Sorry klinkt niet echt lekker. Liefs Jose
Ehm ik heb een week voor mijn nod (dus zo rond de innesteling) ook wel eens slijm. Ik weet niet wat dit is. Ik heb wel gelezen dat vlak voor de ongi sommige zwangere meiden last hadden van continu wit vloed. Dus wie weet. Maar ik denk niet dat dit een zwangerschapssymptoom is eerlijk gezegd.
Ja witte vloed is wel degelijk een symptoom van zwanger zijn hoor! Ik weet dat mijn VK er wel eens naar vroeg of dat allemaal wel oke was..... .....vond dat altijd zo erg....haat zulke intieme vragen! groetjes Debby
Dit zijn wel verschillende antwoorden. Ik moet het gewoon maar afwachten denk ik. Misschien zou ik morgen vroeg een test kunnen doen? Ik heb donderdag negatief getest. Liefs Jose
Ik heb dit bijna een week gehat weet ook niet wat of waarom het is.heb daarna getest maar 2 keer negatief
Heb vanmorgen een test gedaan, was negatief. Gelijk daarna kreeg ik buik krampen net als voor de ongi. Maar dit had ik afgelopen woensdag ook, en toen bleven de ook uit. Ik wacht het af. Liefs Jose
Spannend hoor Jose! Ze zeggen dat het HCG hormoon elke 2 dagen verdubbelt..dus nog even wachten en dan maar weer een testje doen toch! Duim voor je!
hey, dat heb ik ook steeds van die ongie krampen, en komt er maar niets.. net als een beetje bruinige afscheiding soms.. maar dat heb ik normaal gesproken niet voor de ongie.. en t zet ook niet door. ook heb ik veel wit vloed, maar ook negatieve testen, we blijven geloof ik een beetje gelijk lopen.. liefs visje83
Helaas ben vandaag geworden. SNIK SNIK. Nou volgende ronde hoop ik. Liefs Jose, bedankt voor jullie reacties
Jammer meid, vol goede moed de volgende ronde in dan maar. Hopelijk heb je deze cyclus meer geluk. Liefs Vanilia.