Wat vreemd! (zwangerschapstest)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zouzograag, Sep 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Ik heb iets raars.

Ik heb een testje van 123testjezelf, positief. Na 4 minuten een streep, daarna nog een keer met water bewerkt en de streep blijft staan. Positief zou je zeggen.

Ik heb met dezelfde urine nog een Kv2v5 gedaan. De streep is zo licht op de KV2v5 dat ik 'm gewoon niet positief vind.

Hoe kan dit?! We winnen de strijd toch altijd met Kv2v5? Die is toch altijd het meest gevoelig? Een testje van vanavond (kv2v5) geeft eenzelfde lichte streep, maar nog niet overtuigend. Op zich ok, want het kan echt nog alle kanten op. Maar dan vind ik die 123thuistest wel erg duidelijk....

Ik denk dat jullie nu gaan vragen wanneer mijn NOD is. Ik denk dat ik nu 9/10 DPO zit. ( wanneer is trouwens 1DPO, is dat op de dag van de eisprong of de dag erna?)

Ik weet het: afwachten en later nog even testen. Ik heb nu alle testjes ook maar bij vriend ingeleverd, dan kan ik niet meer testen en ook niet meer turen. Maar ik ben toch wel erg benieuwd.

Twee vragen dus:

1. wanneer is 1DPO?
    2. kan de test van 123thuistest vals positief zijn?

Attached Files:

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    Op je eerste vraag heb ik geen antwoord, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd.
    Maar ik zie echt wel duidelijk een streep hoor :D

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe het kan..geen idee.Maar ohhh kreeg gewoon kippenvel bij je bericht/foto :D Ik gun het je van harte!

1 dpo is naar mijn weten de eerste dag na je ei .

9/10 dpo is nog vroeg.Ik duim voor je dat je over een paar dagen niet meer hoeft te turen en dat alles goed mag gaan!

4. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Ik zie hem ook maar je test lijkt niet goed doorlopen;)

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36

Dit is een foto genomen toen hij nog aan het opdrogen was. Uiteindelijk was ie helemaal wit en is de streep blijven staan.

6. boannan

boannan Bekend lid

Apr 2, 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Oh ik hoop het zo voor je, ZouZoGraag!
    De duimen gaan hier voor je draaien.

7. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36

Wat lief!

Als 1 DPO de eerste dag daarna is... dan ben ik nog te vroeg!!! :D

Cheer, cheer! Dan ben ik nu pas 9 DPO! Ik moet sowieso even rustig doen en over een aantal dagen opnieuw testen, maar tjeeez... wat is dit spannend.

8. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Dit is overigens na een uur. Maar ik vind dat ik 'm niet mag plaatsen, omdat het immers al na een uur was. De streep is roze en beslist geen indroogstreep (ondervonden, heb er vanavond water over heen gegooid als experiment.)

Attached Files:

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    1 DPO is inderdaad 1 dag na ei...

Ik ben benieuwd wat je test morgen zegt, die zou al wel duidelijk moeten zijn. Ik vind deze test toch nog niet helemaal goed doorlopen, want je ziet dat ie rozig is tot de 2de streep en daarna wit.... Kun je niet een foto van die 2v5 maken?

10. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook super spannend voor je :D Heb veel aan jou berichtjes gehad na m`n mk.Daar ben ik gewoon heel blij mee.En daarom nu blij voor jou ;)

Op 9 dpo plaste ik trouwens niet zo`n duidelijk 2e streepje :p Ik had toen de dipstick van zwanger en kids,zijn niet helemaal dezelfde volgens mij.

11. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Ga morgen nog eens testen. Of woensdag, ben er nog niet zeker van....

Kv2v5 is te vaag voor een goede foto. Dat wordt een wel-niet-wel-niet streepverhaal ;)

Zelf begin ik een beetje te denken dat deze vals positief is.... Grrrr....

12. Fay2014

Fay2014 Actief lid

Aug 3, 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Ik zie ook een streep ! Bij mij gaf kv2v5 pas na 2 dagen na nod positief (vandaag) afgelopen donderdag voor mijn nod heeeeel vaag, dus kan nog alle kanten op! Succes!!

13. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

Nov 15, 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    ik heb precies hetzelfde gehad vandaag!! spannend!!

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh spannend!!! Ik hoop het zo voor je!

Ik vind hem wel erg positief hoor, al heb ik geen ervaring met 123 testen. Ervaring hier met kv is dat ie heeeeel licht bleef bij mij, als ie dus een lichte streep geeft denk ik toch echt positief (duim duim)

wil je de foto er alsnog opzetten? ik ben supertuurder ;):D

15. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik hoop het voor je meid! Maar vind t zo raar dattie in t midden roze is en dat roze rechts ineens stopt... maar duim echt voor eem knaller!

16. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Ik ga morgen of overmorgen een nieuw testje doen, want op de foto die ik hier heb zie ik het zelf nog niet eens goed geloof ik! :(

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

spannend hoor, maar onthoud: normaal geeft de kv geen streepje als er geen hcg is. Hier niet tenminste, dan is ie spierwit, en bij het allerlichtste streepje bleek ik zwanger. Ik heb dus goede hoop voor je.

18. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Wat een lief onthoud-advies :)

Ik ga hopen op de knaller....... heel hard hopen. Brrr, wat is dit spannend na zoveel ellende in de afgelopen weken :(

Ga nu maar slapen en mijn hersenspinsels proberen te temmen. Vriendje is lief, hij bewaakt mijn testjes met zijn leven zodat ik er niet meer bij kan om mezelf nog verder op te jutten ;) en hij probeert me af te leiden met allemaal leuke andere plannen (werk, vakantie plannen, etc). Knappe kop die dat kan, maar hij probeert het tenminste! :)

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Ga je morgen ochtend een testje wagen?

20. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

May 1, 2013
    1,346
    1
    36
    Ja.
    Nee.
    Ja.
    Nee.
    Weet niet.
    Beslist niet!
    Misschien wel.
    Ja.
    Nee.
    Zeker!

:D

Ehm... Ik wil graag weten hoe het zit. En wil graag een betere streep. Maar de kans is ook dat dit een rare test is en dat ik de KV2V5 moet volgen en dat de streep pas later deze week donkerder wordt. Ik weet nog niet wat wijsheid is. Anderzijds: zou het knap vinden als ik mijn testdrang weet te weerstaan...

Ik ben er nog niet uit.....

Pfff... was ik maar een vent. Of een rationele vrouw ;)

Share This Page