Wanneer testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by miepmiep83, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

Feb 6, 2012
    509
    0
    0
    Na mijn zwangerschap ben ik 9 maanden niet ongesteld geworden. Eind juli voor het eerst (nergens last van, alleen een week helder bloed, geen pijntjes ed). Daarna pas weer 9 september (weer zo licht). Vorige week donderdag (3 oktober) hebben we het zonder condoom gedaan. Met een "gewone" cyclus van 28 dagen had ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden. Ik heb al vanaf vorige week maandag een beetje last van mijn buik dus dacht ongesteld te moeten worden. Maar nu nog steeds niet. Geen idee hoe lang mijn cyclus is na de zwangerschap (voor de zwangerschap ook maar 1 cyclus gehad van 26 dagen, dus dat helpt ook niet echt met voorspellen).

Hebben jullie een idee wanneer ik zou kunnen gaan testen, zodat als het raak is het ook duidelijk te zien is?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Beetje moeilijk gokken aangezien je cyclus wat van slag is. Maar je kan er altijd een test tegenaan gooien natuurlijk. Misschien krijg je duidelijkheid. Succes

Share This Page