Volgens mij ligt het eraan wat voor tests je gebruikt, dan zou je de gebruiksaanwijzing even moeten lezen. Op die van mij staat vanaf 4 dagen voor nod.
Ik zit nu ook op 8dpo, wil erg graag testen maar durf niet. Heb wel test in huis, maar vind het ook zonde van mijn geld om die nu te verspillen... Als het wel te vroeg is! Ben wel nu voor de de dag enorm misselijk, 2 keer gespuugd eergisteren.
Op 8 dpo zou ik nog even twee dagen geduld uitoefenen. Te grote kans op onduidelijke testen nu (indroger/echt streepje of omowit maar toch zwanger of wel een streepje maar een dag later toch ongi - enz.).
Op 8dpo zou ik ook nog niet testen, ik hou vol tot 10dpo, tot nu negatief, alhoewel ik iedere keer hoop een streepje te zien Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op 12dpo licht positief.
Je kan t altijd proberen Ik testte wel 6 dagen voor nod positief maar dat verschilt natuurlijk per vrouw.
Ik teste op 9dpo licht positief met een kruidvat test. Je kan testen maar verwacht niet te veel.... Succes!
Als je het zonde vind van de test is het misschien een idee om 10 dipsticks te bestellen? Die zijn niet zo heel duur en kan je toch testen.
Mss ga ik dat nog wel eens doen haha. Scheelt wel een hoop en de action zit ook niet echt dichtbij....