Noh stiekemerd! Zelf een beetje testen haha . Maar wat jammer! Wel fijn dat je geen testen meer heb, kan je ook niet in de verleiding komen . Ik zit nu de klok rond te kijken . Ik mag testen in de reclame van mezelf haha. Heb om kwart over 6 nog geplast, maar vanaf 5 uur niks meer gedronken. Heb wel dorst, maar neem nog niks. Ik heb nergens hoop op, maar kan het gewoon niet laten.... Leuk inderdaad in noord-Holland! Waar woon je?!
Hmm lijkt negatief. Zie nu, na 4 min, wel wat vaags, maar lees vaak indrogers op de kv laatste tijd... Nou we wachten nog even af, of er iets verandert.
Hmm ik denk op de echte iets vaags te zien, maar bij gebrek aan daglicht is dat best lastig! Ik heb foto's gemaakt, maar met uploaden zullen ze wel vaag worden.. Ik probeer het!
Helaas zie ik er niet echt wat op, zat naar de mijne vanmiddag zo lang te turen dat ik dacht iets te zien maar heb hem toen weggegooid, werd er mal van! Hoop dat we toch allebei nog een streepje krijgen!
Heb trouwens de hele dag al af en toe steekjes helemaal onderin mijn buik links bij mijn lies, ook beetje zeurderig gevoel onderbuik af en toe, verder geen symptomen....... jij?
Ja ik dacht al Ik denk dat ik dan maandag weer ga testen maar als ik ze zaterdag haal zal het wel zaterdag worden
Hoe is het bij jou sallie? Hier gisteren hele vage streep, niet op foto te krijgen, het niet testen is duidelijk niet gelukt weer...... wat me opvalt is dat ik nu totaal geen bruinverlies heb wat ik normaal vanaf 10dpo zeker heb! En vanmorgen misselijk, ben ik nooit Heb ook echt het gevoel al vanaf mijn ei dat het raak is maar dat heb ik wel vaker dus daar durf ik niet op te vertrouwen. Vanavond weer testen, ga iig straks digitale halen, mocht ik nu een redelijk streepje zien, kan ik die ik doen. Hoop zo dat het deze keer raak is
Heeey piesje! . Was dit topic al bijna vergeten! Wat gek dat je weer een vaag testje hebt! Kan je pogen voor een foto?! Hier ook omo en nog een X een heeeel vaag streepje.. Ik had gister wel bruinverlies, maar omdat ik bij zoontje ook (veel) bloedverlies had zegt dat niet zo veel. Ik had ook echt het idee dat er wat was, zoveel kwaaltjes. Maar aangezien het gisteravond ( goed geconcentreerde urine) omo was, denk ik echt dat mijn lichaam me voor de gek houdt! Dus ik ga er vanuit dat bruin ongi is, anders had de test vast meer moeten doen! Ik hoop voor jou echt dat het raak is! Jij bent al lang bezig! En wij gaan er vanaf nu gewoon goed voor, dit X was het meer een ongelukje.. Ik vind het wel leuk om je te blijven volgen! Maar dat kan, we hebben dit topic .
Goeiemorgen sallie! Nee de vorige vage streepjeskreeg ik echt niet op de foto.... Net met ochtendurine getest en zag al heel snel een wel heel licht streepje! Omdat vl en nachtje weg is dacht ik, ik doe met dezelfde urine en digitale test, kan ik hem verrassen met een pakje onder de boom. Maar helaas gaf die negatief aan zal zo proberen deze test te plaatsen hier maar heb goede hoop, vorige keer testte Ik ook pas op nod supervaag. Ook nog totaal geen bloed of bruin ed. En zet het bij jou door? Wel balen maar je bent nog jong en vast snel zwanger
Zoooo, daar ben ik dan . Maar wat spannend voor je! Ik zie heeeeel licht wat. Stom he! Misschien vandaag nog een X testen, plas tijd ophouden? Heb je nog klachtjes? Hier dacht ik echt ongi is er. Maar op twee x wat oud bruin afgelopen vrijdag niks meer gezien. Vandaag toch maar getest, staat in foto topic.. het is weer Heeeel vaag, dus ga er maar vanuit dat het niks is... En tnx voor je woorden. Ik hoop erg voor jullie dat het bij jou nu raak is! Ik vind het niet erg als het bij mij nu niet zo is, maar heb wel graag duidelijkheid .
Ik zag jouw test ook in het andere topic, kan helaas geen streepje ontdekken daar, sorry, zie het af en toe ook niettmeer op eigen test Ben heel licht in mijn hoofd, steeds als ik opsta duizelt het, verder is het vooral opvallend dat ik geen bruin verlies heb en wel een soort menstruatie gevoel. Ik ga morgen vroeg weer testen. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!