Genant vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantalleke, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen... :oops:
    moet ik per se zelf klaarkomen? Om de kans op een zwangerschap te vergroten? :oops:
    Chantal

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hihi moeten is dwang. Ik heb mezelf laten klaarkomen met mn 4e iui. En zwanger! Helaas is dit een mk geworden. Heb net de 2e iui na mn mk achter de rug en heb mezelf weer laten klaarkomen. Ik weet niet of het werkt... Ik denk inderdaad dat er genoeg vrouwen zijn die zonder klaarkomen (ja zelf klaar te komen dan he) zwanger zijn geworden.
    Ze zeggen wel dat je baarmoeder dan de zaadjes naar binnen trekt zeg maar. Maar of dat waar is?

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Deze 4e ronde was het voor het eerst dat ik na elke zaadlozing klaarkwam en zie het resultaat! De andere ronden sloeg ik ook wel vaak over wat klaar komen betreft ;)

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Interessante vraag maar het hoeft dus niet.
    Het is trouwens niet voor elke vrouw makkelijk om klaar te komen wanneer hij klaar komt.

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    bij iui worden de zaadjes al rechtstreeks in de baarmoeder gespoten dus dan hoeft het toch niet meer naar binnen gezogen te worden, want is is al binnen.

of ben ik nou gek?

6. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Gek? Nee, vast niet...anders heb ik een probleem ;) We vroegen het ons gister gewoon even af. Vandaar.

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Poeh, ik denk dat er dan een hoop mannen zijn die hun prestaties moeten verbeteren, tenzij je het zelf nog even afmaakt natuurlijk ;)

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dat deed ik dus ook! ;)

9. Elfje Arwin

Elfje Arwin Actief lid

9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    ehh, heb je dan hetzelfde effect ? :oops:
    Want ik heb begrepen dat er ook nog weer een verschil zit tussen vaginaal en clitoraal klaarkomen?

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Weet ik niet, maar zie banner!(is natuurlijk niet zeker dat het daar van komt, maar was de eerste keer dat we het zo deden)

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hoeft niet, kan de kans e.v. wel vergroten omdat je baarmoedermond dan door spiersamentrekkingen telkens in het sperma komt waardoor dit makkelijker naar binnen gaat. Ten minste dat heb ik eens geleerd met bio op de MAVO en op een filmpje gezien. Volgens mij klopt 't wel, maar 't is niet noodzakelijk. Je kan ook wel zwanger worden zonder dat je zelf klaarkomt, hoor.

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee hoor, ik bedoelde alleen dat het bij mij toen wel werkte. En dat ik heb gelezen dat als je klaarkomt na de man de zaadjes als het ware naar binnen wordt gezogen. Ik bedoelde dus niet bij iui maar bij gewone sex zeg maar.

13. marian26

marian26 Actief lid

11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    als wij vrijen kom ik altijd wel klaar maar ben na 15 mnd nog steeds niet zwanger hoor..
    misschien zal het helpen in sommige gevallen maar ik zou me daar niet op vastpinnen als ik jou was en lekker genieten..

liefs van marian26

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Het beste is klaar komen na de zaadlozing...zodat de baarmoeder dipt in het sperma! maar nogmaals zonder klaarkomen wordt je ook echt wel zwanger. Tis gewoon toevallig dat het nu ook meteen raak was bij ons ;)

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja klopt.
    Vaginaal klaarkomen kunnen schijnbaar maar weinig vrouwen.
    Gelukkig behoor ik tot die weinig vrouwen. ;)
    Clitoraal klaarkomen voelt ook heel anders dan vaginaal klaarkomen, maar dat is mijn ervaring dan.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmmz...dus clitoraal klaarkomen helpt niet echt? :(

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Het gaat erom bij klaarkomen omdat je zwanger wilt worden dat je vaginaspieren samentrekken geloof ik.
    Dus ja, vaginaal klaarkomen dus.

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja dat zat ik ook net te denken

19. Mams136

Mams136 VIP lid